dajjan Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 heisann! har en kompis som for litt over et år siden kjøpte seg en maskin bestående av et msi hovedkort som jeg ikke vet navnet på,en amd xp 1700+,gf2 ti ultra(tror jeg),512mb sd ram, 40gb wd,+ litt annet stæsj som ikke er å viktig Det han lurte på var om han skulle oppgradere cpu'en sin,men da mente jeg det var men på sin plass og bosse skjermkortet,og peise på med mer ram! altså: 1.kjøpe nytt skjermkort og mer ram 2.kjøpe nytt hovedkort(som da støtter ddr ram) og skjermkort og skifte rammen (blir dyrt men,men blir jo mest langsiktig! 3.kjøpe ny cpu? 4.drite i hele greiene,håper verden står til påske og bruke pengene på noe mer fornuftig som piker vin og sang Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 nytt hovedkort med ny ram så burde han klare å presse litt mer ut av det der Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 DDR ram gir som oftest bare15-20% merkbar økning. Hvis han bruker pc'n til spill hadde jeg gått for et radeon 9500 128MB og og brukt driver hack for å gjøre om til 9700. Hvis han driver med programer som photoshop o.l hadde jeg gått for hk + ram + evt. skjermkort. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Tror nok jeg ville kjøpt nytt hk som støtter DDR, og 512DDR ram i tillegg til et nytt 3dkort...jeg ville iverfall fåt DDR ram... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå