Marieee Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hei , jeg er født i 91 , og bli 17 år i februar .. Hadde tenkt å dra på mystery land og sensation og sånn når jeg ble 18 , men de jeg skal dra med har funni ut at de ville dra på mystery land NÅ i august , og da er jo jeg fortsatt bare 17 år ;S Vurderer å skaffe meg fake leg og prøve , men er jo no dritt å komme dit for å bli kasta ut da liksom , noen som har no erfaring med de tinga der eller ? om de er veldig strenge på sånt der nede osv.. Håper på svar ! Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hehe når jeg var 16/17 så bestillte jeg falsk legg fra england, der jeg sendte inn ønske navn dato og bildet. Fikk det fungerte fint på flere utesteder og butikker. Plutselig en dag når jeg skulle på et utested, gikk jeg til dørvakten og viste "legget". Så utbryter han i en sur tone "hah et slikt kan jeg også få bestilt fra England. hehe Men det gikk seg til for det kom en annen vakt og sa at jeg var gammel nokk, hehe han trodde jeg var det . Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) hehe, lønner seg ikke å kjøpe fra dem store produsentene som selger dumme studentbeviser og sånt. Bedre å få noen i undergrunnen til å fikse deg falsk bankkort Endret 9. november 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Det å bruke falsklegitimasjon er straffbart etter norsk lov, posten stenges dermed. Spesielt siden det dreier seg om erfaringer rundt å bruke dette. P.S Hvis du blir tatt vil du få dokument forfalsk på rullebladet, noe som ikke er spesielt hyggelig. Reaksjoner og synspunkter på modereringen kan alltid tas på PM eller via mail på [email protected] MVH KVTL Endret 9. november 2007 av KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg