Gå til innhold

Mystery Land og Falsk leg ! ;D

Marieee

Anbefalte innlegg

Hei , jeg er født i 91 , og bli 17 år i februar ..

Hadde tenkt å dra på mystery land og sensation og sånn når jeg ble 18 , men de jeg skal dra med har funni ut at de ville dra på mystery land NÅ i august , og da er jo jeg fortsatt bare 17 år ;S

Vurderer å skaffe meg fake leg og prøve , men er jo no dritt å komme dit for å bli kasta ut da liksom , noen som har no erfaring med de tinga der eller ? om de er veldig strenge på sånt der nede osv..

Håper på svar ! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe når jeg var 16/17 så bestillte jeg falsk legg fra england, der jeg sendte inn ønske navn dato og bildet. Fikk det fungerte fint på flere utesteder og butikker. Plutselig en dag når jeg skulle på et utested, gikk jeg til dørvakten og viste "legget". Så utbryter han i en sur tone "hah et slikt kan jeg også få bestilt fra England. hehe :) Men det gikk seg til for det kom en annen vakt og sa at jeg var gammel nokk, hehe han trodde jeg var det .

Lenke til kommentar

Det å bruke falsklegitimasjon er straffbart etter norsk lov, posten stenges dermed. Spesielt siden det dreier seg om erfaringer rundt å bruke dette.

P.S Hvis du blir tatt vil du få dokument forfalsk på rullebladet, noe som ikke er spesielt hyggelig.

Reaksjoner og synspunkter på modereringen kan alltid tas på PM eller via mail på [email protected]

MVH

KVTL

Endret av KVTL
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...