AmaZed_xxx Skrevet 25. september 2001 Del Skrevet 25. september 2001 Hei. JEg har kjøpt en GF2 ULTRA som jeg MÅÅÅÅ overklokke. Vifta på GPUen ser litt slatt ut, har en blue orb, men synes den er lit slapp. Derfor lurer jeg på om jeg bør sette på en CPU-vifte eller en annen vifte... Noen TIPS? Hohaha Lenke til kommentar
dislabled Skrevet 26. september 2001 Del Skrevet 26. september 2001 kan jo prøve deg på orange orb, den neste helten til thermaltake for chipset. Vet ikke om den yter så mye mer enn Blue Orb, dog. http://www.thermaltake.com/orange.htm Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 26. september 2001 Del Skrevet 26. september 2001 Leste en test av Orange Orb'en på ei side jeg ikke husker i farta :oops: Den gir max èn grad lavere temperatur enn Blue Orb, og er så lav at den gir deg muligheten til å bruke PCI-slotten rett under AGP-slotten! Grunnen til at den yter like bra/bedre er at den er laget av én bit aluminum i stedet for at den består av flere deler som er satt sammen slik som Blorb'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå