chrisege Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hei, I engelsk skal vi lese en engelsk bok/novelle. Jeg er på jakt etter en lettlest engelsk bok, som ikke er så tykk. Den kan godt handle om noe teknikk eller ligenende, eller kanskje gammel historie. Alle tips mottas med takk. Mvh ChrisEge Lenke til kommentar
brage_sk Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 En fiksjon: Artimis fowl Lettlest, artig, tidsfordrivende =) Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 De er vel litt lange, men bøkene til J.R.R. Tolkien er utrolig lettleste. Anbefaller dem Lenke til kommentar
brage_sk Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Apropo lang du... ;P Nei Artemis Fowl er helt fin størrelse. Du trenger ikke lese mye for å bli hektet.. Tro meg =) Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 En lettlest liten bok som er enkel er "The pelican brief" Fra bokklubben "penguinreaders" Denne boken er lett og lese samtidig som den er spennende. God lesehygge Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 En fiksjon: Artimis fowl Lettlest, artig, tidsfordrivende =) Nå er det noen år siden jeg leste den, men helt ærlig: Jeg skjønte ingen ting..! Rareste boken jeg har lest.. Lettleste engelske bøker..? Harry Potter er vel grei å lese.. Spesielt de første bøkene.. Vil du prøve deg på noe litt mer heavy er det bare å lese de siste.. Lenke til kommentar
Veedface Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg vil anbefale deg å lese the ring serien på engelsk. Dersom du har sett de skrekkfilmene er det ekstra lett og forstå inholdet, som allerede er lettlest. De er også ganske spennende syns jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå