Torsteinen Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 har en svcd film jeg gjerne ville ha spillt av i dvd spilleren... hvordan gjør jeg dette?? er litt n00b på dette området... setter pris på svar... Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 har en svcd film jeg gjerne ville ha spillt av i dvd spilleren... hvordan gjør jeg dette?? Du trenger en DVD-spiller som støtter SVCD formatet (hvis det er dvd-spiller til TV du mener) Hvis det er på datamaskinen din så trenger du et dvd-program. Eksempel kan være WinDVD, PowerDVD etc. Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Har du brent SVCD riktig? http://www.vcdhelp.com/nerosvcd.htm Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Til pcen holder det lenge med en MPEG-2-kodek. Torsteinen: Du setter cden inn i spilleren og trykker på play. Det er en fordel om den støtter SVCD. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 har kunn en playstation 2... støtter den svcd? Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 har kunn en playstation 2... støtter den svcd? nei desverre! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 FAEN!!!! (takk for svar ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå