DonKristo Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Lo så jeg nesten fikk tårer i øynene! Unnskyld for det... Du burde oppsøke lege og kanskje helsesøster og få skrevet skademelding iom. at det skjedde i skoletiden. Lenke til kommentar
lissabon Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 hehe huffameg, håper det går bedre med øyet ditt nå da.. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Dette hørtes litt merkelig ut, spør du meg... En isopor-penis med glidemiddel. Er det noe som praktiseres på helsestasjonen? Jeg er med på at man lærer å sette på kondom, men glidemiddel trodde jeg ikke man fikk, eller trengte, opplæring i å bruke... Sånn er det nå. Pinsamt og unødvendig, men gir sikkert powertripp for de som har besluttet det (sv+ ap). "Nå klarer vi sikkert å gjøre det pinlig for noen tenåringsgutter, det har de godt av for jenter er mest verdt" Glad jeg slapp isoporpeniser i min tid. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 heisann, har en liten oppdatering her. Fikk time hos en veldig bra øyenlege i stavanger som gav meg noen gode råd. Vil si at det går mye bedre nå, så takk for hjelpen jeg har fått. Venter på rapport nå fra legen, men det går forhåpentligvis bra. og jeg som hadde tenkt å bli pilot. hehe neida Lenke til kommentar
lissabon Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Det var godt å høre, lykke til videre:) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 :!: Ser for seg følgende scenario: En hel klasse med tenåringsgutter flyr rundt hos helsesøster og lærer å sette på kondomer på ekte vare, da plutselig en av dem får en harding i øyet da han blir løpt ned... Kanhende jeg er den eneste som ler av det her... men jeg ler for det :!: Du er absolutt ikke alene :') Fy faen, lenge siden jeg lo så godt av en tråd. Hvordan i alle dager greide du dette? Hvordan går det med deg nå, har du ny legeavtale eller? Håper at synet ditt fikser seg... Ellers blir det en morsom historie til barnebarna: -Bestefar, bestefar hvorfor ser du dårlig på det ene øyet? -Jeg fikk en isoporpenis i øyet i min ungdomsstid. Ser for meg resten av samtalen :!: xD :rofl: Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 En isoporpenis med glide middel mystisk... Når du poster som gjest så kan du like greit si sannhenten med en gang. Det var guttevennen din sin kuk, ikke sant?! Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Det første jeg tenkte var at en av kompissene skulle ta en tvangs blowjob på denne personen med isopor kuken og gutten stritta imot og fikk den i øyet! Har jeg rett ? Squatt? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Kan du fortelle hvordan du fikk det til :!: Fortelle historien liksom xD Lenke til kommentar
Generic Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Dagens homofile har god fantasi ja Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Ja, for han må jo være homo for å ha fått glidemiddel i øyet. INGEN andre bruker det i verden. Lenke til kommentar
Generic Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Går no ann å lese litt mellom linjene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hmmm, *leser mellom linjene* på inlegget over ... Prøver du å fortlle meg at du like å ta bestemora di med en skrelt banan... for så å slikke henne rein? ... vent litt, dette er sykt, du er RBK-supporter du! Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Går no ann å lese litt mellom linjene Det er jo grenser for hvor mye du skal klare å lese mellom linjene også da. Dette er mer snakk om dine meninger og fordommer enn hva som er skrevet. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hmmm, *leser mellom linjene* på inlegget over ... Prøver du å fortlle meg at du like å ta bestemora di med en skrelt banan... for så å slikke henne rein? ... vent litt, dette er sykt, du er RBK-supporter du! Jeg elsker fantasien din. Og ganske bra gjort at du klarer å lese mellom linjer som ikke er der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hmmm, *leser mellom linjene* på inlegget over ... Prøver du å fortlle meg at du like å ta bestemora di med en skrelt banan... for så å slikke henne rein? ... vent litt, dette er sykt, du er RBK-supporter du! Jeg elsker fantasien din. Og ganske bra gjort at du klarer å lese mellom linjer som ikke er der. Min klient erklærer seg sinnsyk i gjerningsøyeblikket. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hmmm, *leser mellom linjene* på inlegget over ... Prøver du å fortlle meg at du like å ta bestemora di med en skrelt banan... for så å slikke henne rein? ... vent litt, dette er sykt, du er RBK-supporter du! Hahahahahahaha Nei Sondre, ikke vekke de som sover på naborommet. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 heisann, har en liten oppdatering her. Fikk time hos en veldig bra øyenlege i stavanger som gav meg noen gode råd. Vil si at det går mye bedre nå, så takk for hjelpen jeg har fått. Venter på rapport nå fra legen, men det går forhåpentligvis bra. og jeg som hadde tenkt å bli pilot. hehe neida Det virker jo som om du har ganske god kjennskap til "stikka" allerede da. Så pilot er kanskje ikke så dumt? :!: Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Men så sitter ikke flypilotene med stikka i øyet.... med mindre de er dverg kanksje.. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Men så sitter ikke flypilotene med stikka i øyet.... med mindre de er dverg kanksje.. denne tråden var død for 3 måneder siden. La den da for all den hvile i fred! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå