Gjest medlem-144697 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 :!: Ser for seg følgende scenario: En hel klasse med tenåringsgutter flyr rundt hos helsesøster og lærer å sette på kondomer på ekte vare, da plutselig en av dem får en harding i øyet da han blir løpt ned... Kanhende jeg er den eneste som ler av det her... men jeg ler for det :!: Du er absolutt ikke alene :') Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 :!: Ser for seg følgende scenario: En hel klasse med tenåringsgutter flyr rundt hos helsesøster og lærer å sette på kondomer på ekte vare, da plutselig en av dem får en harding i øyet da han blir løpt ned... Kanhende jeg er den eneste som ler av det her... men jeg ler for det :!: Du er absolutt ikke alene :') Jeg ler enda Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Denne tråden er faktisk noe jeg har pratet om til folk helt siden jeg leste den... spesielt ditt innlegg pwned, Virkelig bra Lenke til kommentar
pwned Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Takker og bukker.. all credits to the trådstarter Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Fy faen, lenge siden jeg lo så godt av en tråd. Hvordan i alle dager greide du dette? Hvordan går det med deg nå, har du ny legeavtale eller? Håper at synet ditt fikser seg... Ellers blir det en morsom historie til barnebarna: -Bestefar, bestefar hvorfor ser du dårlig på det ene øyet? -Jeg fikk en isoporpenis i øyet i min ungdomsstid. Ser for meg resten av samtalen :!: xD Lenke til kommentar
mopani Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) hehe.. Sorry at jeg ler, men hvordan i all verden klarte du å få den i øyet? fra spøk til alvor: Kom deg til legen! Edit: Så nettopp nå at det var en stund siden innlegget ble skrevet.. Sorry! Endret 22. desember 2007 av 320_coupe Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 hehe.. Sorry at jeg ler, men hvordan i all verden klarte du å få den i øyet? fra spøk til alvor: Kom deg til legen! Tror nok han har vært hos legen nå, siden det er over 1mnd siden han postet. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Kontakt lege! Du trenger vel ikke si at det var en isoportiss. Du kan si det var en isoporbit. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Når jeg så en sånn emnetittel, måtte jeg bare se hva dette var for noe Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Når jeg så en sånn emnetittel, måtte jeg bare se hva dette var for noe Samme her. Tråder som dette gir meg oftest latterkrampe, stakkars folk men situasjonene er så geniale at man ikke kan la være å se for seg de forskjellige hendelsene... :!: Endret 1. januar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Litt av en historie å fortelle barnebarna. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Kan jeg spørre hvorfor du holder deg anynom når det ikke er helt dagligdags å få isoporpikker i øyet ? Lenke til kommentar
V_B Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Det første jeg tenkte var at en av kompissene skulle ta en tvangs blowjob på denne personen med isopor kuken og gutten stritta imot og fikk den i øyet! Har jeg rett ? Endret 22. januar 2008 av Vbrattla Lenke til kommentar
anders! Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Sikker på at det var en isoporpenis? Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Sikker på at det var en isoporpenis? tror han er sikker på det ja.. Lenke til kommentar
Gjest anonym_isopor Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hei har idag merket at jeg ser utrolig dårlig på det ene øyet. Jeg merker dette når jeg leser o.l på skolen. Legen sa til meg at dette ikke skulle bli noe problem, men det er det.. Kan det hjelpe med briller tror dere? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Vernebriller kanskje? Jeg tror du burde ta en tur til øyelegen. Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 HAHA! Takk for en herlig latter! Men lykke til med synet ditt Lenke til kommentar
anders! Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hei har idag merket at jeg ser utrolig dårlig på det ene øyet. Jeg merker dette når jeg leser o.l på skolen. Legen sa til meg at dette ikke skulle bli noe problem, men det er det.. Kan det hjelpe med briller tror dere? Ville oppsøkt øyelegen igjen og beskrevet problemet nøyaktig og at du hadde problemer med å få med deg stoff på skolen med redusert syn på det ene øyet. Bedre det enn å sitte å vente hva som skjer! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Minner meg om "sex innen to uker" Trådstarter: gl hf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå