Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

isopor penis i øyet (haster)


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette hørtes litt merkelig ut, spør du meg... En isopor-penis med glidemiddel. Er det noe som praktiseres på helsestasjonen? Jeg er med på at man lærer å sette på kondom, men glidemiddel trodde jeg ikke man fikk, eller trengte, opplæring i å bruke...

 

Sånn er det nå. Pinsamt og unødvendig, men gir sikkert powertripp for de som har besluttet det (sv+ ap).

 

"Nå klarer vi sikkert å gjøre det pinlig for noen tenåringsgutter, det har de godt av for jenter er mest verdt"

 

Glad jeg slapp isoporpeniser i min tid.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

heisann, har en liten oppdatering her. :)

Fikk time hos en veldig bra øyenlege i stavanger som gav meg noen gode råd. Vil si at det går mye bedre nå, så takk for hjelpen jeg har fått. Venter på rapport nå fra legen, men det går forhåpentligvis bra.

 

og jeg som hadde tenkt å bli pilot. :(

hehe neida :p

Lenke til kommentar
:!:

 

Ser for seg følgende scenario:

 

En hel klasse med tenåringsgutter flyr rundt hos helsesøster og lærer å sette på kondomer på ekte vare, da plutselig en av dem får en harding i øyet da han blir løpt ned...

 

Kanhende jeg er den eneste som ler av det her... men jeg ler for det :!:

 

Du er absolutt ikke alene :')

 

 

Fy faen, lenge siden jeg lo så godt av en tråd. Hvordan i alle dager greide du dette?

 

Hvordan går det med deg nå, har du ny legeavtale eller? Håper at synet ditt fikser seg...

 

Ellers blir det en morsom historie til barnebarna:

 

-Bestefar, bestefar hvorfor ser du dårlig på det ene øyet?

-Jeg fikk en isoporpenis i øyet i min ungdomsstid.

 

Ser for meg resten av samtalen :!:

 

xD

 

:rofl: :rofl:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Hmmm, *leser mellom linjene* på inlegget over ... Prøver du å fortlle meg at du like å ta bestemora di med en skrelt banan... for så å slikke henne rein?

 

...

 

 

vent litt, dette er sykt, du er RBK-supporter du!

Lenke til kommentar
Hmmm, *leser mellom linjene* på inlegget over ... Prøver du å fortlle meg at du like å ta bestemora di med en skrelt banan... for så å slikke henne rein?

 

...

 

 

vent litt, dette er sykt, du er RBK-supporter du!

 

 

Jeg elsker fantasien din. Og ganske bra gjort at du klarer å lese mellom linjer som ikke er der.

 

 

:D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Hmmm, *leser mellom linjene* på inlegget over ... Prøver du å fortlle meg at du like å ta bestemora di med en skrelt banan... for så å slikke henne rein?

 

...

 

 

vent litt, dette er sykt, du er RBK-supporter du!

 

 

Jeg elsker fantasien din. Og ganske bra gjort at du klarer å lese mellom linjer som ikke er der.

 

 

:D

 

Min klient erklærer seg sinnsyk i gjerningsøyeblikket.

Lenke til kommentar
heisann, har en liten oppdatering her. :)

Fikk time hos en veldig bra øyenlege i stavanger som gav meg noen gode råd. Vil si at det går mye bedre nå, så takk for hjelpen jeg har fått. Venter på rapport nå fra legen, men det går forhåpentligvis bra.

 

og jeg som hadde tenkt å bli pilot. :(

hehe neida :p

 

Det virker jo som om du har ganske god kjennskap til "stikka" allerede da. Så pilot er kanskje ikke så dumt? :!:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...