Gjest Gjest Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hei ! jeg velger å være anonym iom at det er endel venner her på forumet. Idag var klassen vår på helsestasjonen idet jeg fikk en isopor penis rett i øyet. Jeg kan nesten ikke se på det ene øyet fordi jeg fikk mye glidemiddel i øyet, bør jeg gå til legen? Jeg har prøvd å vaske det vekk men det blir bare verre. takk. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Øyet er ikke noe du tuller med. Kom deg til lege. I tilfelle øyet er det alltid bedre å være føre snar. 1 Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Som de to andre her sier, kom deg til legen snarest mulig. Har selv fått en pinne i øyet. Det endte med dårlig syn på det ene øyet. Hva gjør denne tråden under Seksualitet? Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Han fikk en isopor "penis" i øyet ,derfor Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Tråden flyttes fra Seksualitet til Helse. Hva skulle du egentlig kikke så nøye på den isoporpenisen for? Kom deg til lege. Lenke til kommentar
arcanum Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Må si jeg lo litt når jeg så tittelen "isopor penis i øyet" :!: Men ja, øyet er vell lett å skade, så du burde gå til lege. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hvordan i all verden klarte du dette da? Kontakt lege som sagt. Eventuelt ring legevakta å hør. Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Sikkert noen som har "kødda" med deg Synes du bør dra til legen, og det er nesten ikke noe å spørre om, jeg tror de fleste mennesker drar til legen om øyet ikke virker som det skal... Synet er vel noe av det viktigste vi har? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 I.o.m at gildemiddel er ment å brukes på sensitive områder tror jeg ikke det er noe i det som kan direkte irritere øyet, da vil det og ha irritert de følsomme områdene nedentil. Spør heller, var det et kraftig slag du fikk? For da kan du ha skadet noe i øyet. Men uansett, kom deg til legen med en gang. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Dette hørtes litt merkelig ut, spør du meg... En isopor-penis med glidemiddel. Er det noe som praktiseres på helsestasjonen? Jeg er med på at man lærer å sette på kondom, men glidemiddel trodde jeg ikke man fikk, eller trengte, opplæring i å bruke... Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Glidemiddel på kondomen, LiamH. De lærte sikkert å sette kondomer på isoporpeniser. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Bra det var av typen isopor da.. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 :!: Ser for seg følgende scenario: En hel klasse med tenåringsgutter flyr rundt hos helsesøster og lærer å sette på kondomer på ekte vare, da plutselig en av dem får en harding i øyet da han blir løpt ned... Kanhende jeg er den eneste som ler av det her... men jeg ler for det :!: Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 hehehehehe unnskyld, hehehehe, legen eller legevakta asap, få sett på det raskest mulig. Isopor penis på øye... hehehe Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Er dette seriøse greier? Det høres litt rart ut spør du meg, hvor gammel er du da? Så lenge han/hun som stakk isopor penisen i øyet på deg ikke stakk så hardt går det vel bra. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 kan jo hende de kasta dem rundt da... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Kanskje isoporpenisen sto vertikalt på gulvet og han datt fremover og fikk den i øyet? Uansett synes jeg du skal dra til legevakten med det samme, de har døgnåpent og kan raskt avgjøre om tiltak bør settes i gang hvis det er alvorlig. Som de fleste sier ovenfor her; det er bedre å gå en gang for mye til legevakten enn å miste dybdesynet. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hei! jeg var hos legen igår da han sa at jeg burde gå til øyelege og sjekke hvor mye % syn jeg har. I og med at jeg ser veldig lite på øyet gikk jeg til øyelegen og gjorde unna noen tester. På det ene øyet har jeg 100% syn men på det øyet jeg fikk isopor penisen i har jeg kun 75% syn. Har jeg rett på erstatning? Jeg hadde en venn engang som fikk en pinne i øyet, han fikk 75 000 i skadeerstatning. har jeg også rett til en slik erstatning? 1 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Det betyr ikke nødvendigvis at du bare har 75% resten av livet da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå