MistaWu Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Hei. Kjøpte meg BF1942 på fredag.. Er det noen som veit om en no cd patch som fungerer online. Er så kjipt å vente på at cd'n skal spinne opp mellom hvert map osv. Prøvde en som jeg fant på Gamecopyworld.com men den funka heller ganske dårlig online, fikke bare en feil når jeg joinet servere.. Til moderatorer: Har som sagt kjøpt spillet så det er vel ikke noe ulovlig i denne tråden Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Ok, prøver på nytt... Når du bruker no-cd, så blir filstørrelsen forandret, retail-servere sjekker denne filstørrelsen, så med feil filstørrelse så kommer du ikke inn. Da kommer du bare inn på cracked servere. Du må prøve en "loader" istedenfor... Står masse her: http://www.greenspun.com/bboard/q-and-a-fe...l?msg_id=009zLL Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Det går ikke å mounte med DaemonTools da? Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Det går ikke å mounte med DaemonTools da? Jo, sikkert den beste løsningen. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 "]Til moderatorer: Har som sagt kjøpt spillet så det er vel ikke noe ulovlig i denne tråden Nei, men NoCD-patcher o.l er uønsket på forumet. Sjekk retningslinjene. Ellers er jeg enig med Hurley og RikkyRally, DaemonTools er nok den beste løsningen. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 "]Til moderatorer: Har som sagt kjøpt spillet så det er vel ikke noe ulovlig i denne tråden Nei, men NoCD-patcher o.l er uønsket på forumet. Sjekk retningslinjene. Ellers er jeg enig med Hurley og RikkyRally, DaemonTools er nok den beste løsningen. Jeg har også kjøpt spillet, men bruker no-cd patch siden den forbedrerer loading tiden enormt.. Jeg fant min på Copyworld, men måtte prøve 2 stk før jeg fikk den til å funke. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 hmm.. Daemon tools, må vel ha no-cd patch da oxo. Har testa med en .bin fil før måtte patche den da oxo. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Nei, men kanskje. Bruk CloneCD til å lage et 'perfekt' image, sjekk hvilken kopibeskyttelse spillet bruker, sett rett kopibeskyttelsesemulering i DaemonTool, mount imaget og kjør. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 Nei, men kanskje. Bruk CloneCD til å lage et 'perfekt' image, sjekk hvilken kopibeskyttelse spillet bruker, sett rett kopibeskyttelsesemulering i DaemonTool, mount imaget og kjør. Okay.. skal teste når jeg kommer hjem fra jobb Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg bruker Daemontools, image av min egen cd, funker fett. Kopibeskyttelse via CD er latterlig, fatter ikke hvorfor de ikke gikk for cdkey,ala cs. Lenke til kommentar
kbsb Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 neste patch skal fikse den irriterende cd-sjekken (patchen er rett rundt hjørnet nå). Da skal den kun sjekke gyldig cd ved oppstart, og ikke lenger ved hvert mapskifte. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Takk for hjelpen Clone CD fixa jobben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå