Gå til innhold

Video: Guitar Hero III: Legends of Rock #4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg aldri spilt Guitar Hero før, eller sett på.. men, jeg håper VIRKELIG det er en slags modus der hvor man kan velge sin EGEN lead-guitar -person/profil som spiller i de gitte bandene.. og at det var det vi så! For, hvis DETTE, denne Jimi Hendrix -look-alike'n skulle forestille Slash, så ble jeg bra skuffet og nesten en smule irritert..

Lenke til kommentar
Ser ut som en 5-fot ITG-sang. Mainstream musikkspill utrolig lette :p.

Min mening er at man blir utrolig mye flinkere i evnen til å spille slike musikkspill av å danse ITG/DDR (ikke for å glemme Stepmania), så for de som har gjort det blir det veldig enkelt å sette seg inn i Guitar Hero. Det har jeg sett selv, det er ikke uten grunn at de som ble temmelig flinke på ITG/DDR plutselig rager høyt i GH-lister. Men altså, ITG/DDR er passe sært (med viten om at de fleste ikke gidder å sette seg dypere inn i maskindans/sm) til å ikke bli mainstream, fordi det alltid skal bryte grenser for hva som er mulig og ikke kan være like morsomt for mange. Derfor tror jeg det er et prinsipp i mainstream musikkspill; forenkling av visse ting gjør det enda morsommere (5 knapper kan ikke tilsvare et helt fingerbrett på gitaren, men hvor morsomt er det ikke for den individuelle å sette seg rett inn i å spille noe den har drømt om lenge?). Derfor selger GH enda bedre enn det ITG noensinne har gjort, og når flere spillere.

Vi vil uansett ha forskjellige spillsamfunn spesialisert på de forskjellige musikkspillene til å gå enda lengre og oppnå noe helt utrolig til slutt.

No offence, ville bare ha ut min mening :)

Lenke til kommentar
No offence, ville bare ha ut min mening :)
Er litt forvirret her, så ingenting i innlegget ditt som burde tilsi at et "no offence" er på sin plass :).

Det eneste jeg ikke er helt enig i er at DDR/DS er obskurt. Vet om en god del på trinnet som har hjemmeversjon av det.

Forresten:

Fin score på Delirium. Med eller uten bar? Sliter nok med å klare sangen, jeg :p.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...