Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nettdating - mange burugler (damer) - noen steder - erfaring?


Anbefalte innlegg

Jeg spør Eder - allmektige forum - La Deres ord komme.... ;-)

 

Nå er jeg så desperat at jeg vurderer nett-kontakt med damer.

 

Livet mitt består jo i all hovedsak av jobb, trening og søvn. Det faller seg dermed fort unaturlig å sjekke damer. Og det er ingen damer på jobben i samme alderklasse...

 

Så; har Dere noen erfaringer og hvilke steder er best?

 

TV2 hadde jo en test i går på dette; Date test - web - TV2

 

Har meldt meg inn noen steder nå;

 

Møteplassen - de fleste damene fra området mitt (sør i landet) - så og si alle ser ut som noen burugler

 

Sukker.no - det beste stedet i forhold til damene - de virker søte der

 

Hei - ikke så verst det heller

 

Iallfall så virker det som Sukker.no har flest jenter på min alder (24 år), mens de andre ikke har like mange.

 

Dere vil kanskje brøle ut om at utseendet ikke har en dritt å si - men det er nå det første en ser på en nettprofil - før en ev. tar kontakt...

 

La Deres ord komme....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruk www.nettby.no

 

Gratis, mye større brukermasse enn alle datinsteder til sammen. Folk er lettere i kontakt med.

Mye bra damer ute på nett, men mye rart også. :)

 

Har datet flere via nett før det klaffet. Det var via nettby i mitt tilfelle.

 

Ps. Man er ikke desperat når man leter etter dame på nett. Det var sånn i gamle dager, men nå gjør alle det. Tidene forandrer seg.

Endret av UUnreal
Lenke til kommentar

Har blitt kjent med flere hyggelige jenter via nett, så det er absolutt å anbefale.

 

Den store fordelen med nett er jo at du kan sortere ut brødhuene før du kaster bort for enormt mye tid på å bli kjent med dem i real life. Men hvis utseendet er pri #1 så er det vel like effektivt tidsmessig å plukke opp noen på by'n.

 

Men hvis du faktisk ikke har *tid* til dame så er det jo ikke det store poenget da :)

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Begynte først med Spraydate men skjønte raskt at det funket ikke. Nå i vår prøvde jeg Møteplassen og fikk noen kontakter der. Noen endte bra, noen dårlig. En av dem prøvde Sukker og fikk seg type etterhvert ble jeg fortalt. Sjekket litt selv men gadd ikke å registrere meg.

 

Og her kommer dagens: Jippii

 

Den eldre generasjonen husker sikkert spllstedet Jippii. Vet ikke om det er like populært nå, evigheter siden jeg var der. Syntes det var gøy å spille og chatte samtidig. Ganske bra sted for å stifte bekjentskap egentlig. Nå til dags er det vel enda flere kåte gutter, var minst 10 nick som inneholdt "caat", "kaat" og "kot_cam" på den tida.

 

Uansett, det stedet har bringet meg mye lykke. Debuterte seksuelt med en jente jeg traff der da jeg dro for å besøke henne i Bergen. Eks-bestevennen min og eksen er andre eksempler.

 

Så, hvis Jippii fortsatt eksisterer, kan det være en ide å ta en tur. Er lett å finne tonen der inne.

 

Edit: Noen småleifer

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Fant jenta mi på nettet eg med. Eg er sosial som fy, og det kom som eit sjokk for mange rundt meg at eg møtte mi utkåra der.

 

No er eg stefar til ein lettare rabiat gut på snart 4, og blir far til ein gut i nær framtid.

Giftast skal me og, så snart me har funne roen i huset.

 

Synes det er synd at det er knytta så mange fordommar mot nettdating, eg kjende eit lite stikk av skam eg og, dei fyrste gongene eg måtte svara for meg. Nettdating er ei fantastisk nyvinning, som er komen for å bli. Eg fann lykka på rein slump, og då nektar eg å tru at det er verre for dei av dykk som går inn for det. Lykkje på ferda Abrakadabri, nokon av oss er heldige, andre må forsera eitpar dumpar (bokstaveleg talt.) før lykka er i boks.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Grunnet faktumet at jeg har datet samme gnagsåret i 23 år, har jeg ingen peiling på annen type datemetoder, men kan anbefale et mindre treningsstudio som en perfekt portal til kjøttmarkedet. På større studioer er det gjerne regulert slik at man ikke trener sammen med det "svake" kjønn, unntatt fellestimer (Aerobic, Pilates osv). Fordelene med denne sjekkemetoden er at man kan vurdere hele fremtoningen til den utkårede, og ikke minst danne seg et bilde av oppførsel/holdninger/egenskaper, før man eventuelt hiver seg ut i det.

:p

Lenke til kommentar
Ingen her som faktisk foretrekker å dra på utesteder?

Chattet i gamle dager på spray chat, møtte noen der. Kun som venner dog.

Hadde konto på nettby men skjønte ikke poenget når det er de samme folkene du har på msn som er dine venner der.

 

For å ha det morro ja. Bli kjent med fulle damer. Nei.... Veldig lett å danne seg feil intrykk.

Det slipper man via nettdating. :)

Lenke til kommentar
Man er mye mer åpen når man har drukket litt og det går faktisk ann å ha gode dype samtaler selv om det er første gang man har møtt vedkommende.

 

Hva med resten da? Må du drikke for å kunne prate med damer?

 

Kan jo være åpen uten å drikke. Krever bare mere baller. Det er det eneste.

Ellers så er det greit å huske ting dama sier også. Ikke alltid man gjør det med noe innabors.

Lenke til kommentar

Teoretisk sett er jo nettet et ypperlig sted å komme i kontakt med en stor gruppe single.

Problemet er at det er så utrolig tidkrevende, og strengt tatt ganske liten sjangs for å møte den(en) rette.

Allikevel er det nok mulig så lenge man ikke gir opp. Tror ikke noen sider er bedre enn andre, det handler vel mer om timing. Sikkert lurt å ha en profil flere steder, og vær nøye med hvordan og hva du skriver i profilen. Skill deg ut, som de sier.

Har vært innom mange sider som tilbyr sånne tjenester i et optimistisk øyeblikk, men optimismen dør fort da jeg blir bombardert med slibrige henvendelser fra mannfolk :nei: . Dermed blir det nok mest window shopping for min del..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...