Gå til innhold

Hvilke sveis har du nå?

allyse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

personlig har jeg kinda langt hår.. sikkert.. hm..over en halv meter.. kjekt å ha!! i stedet for å klippe deg allyse, så kan du jo spare til langt hår? :D

Hehe. Hadde langt nok hår på slutten av 80 tallet og begynnelsen av 90 tallet. Da var jeg ju über kul ja :D

Hmmm. har vurdert den "gjør hva du vil" måten, men vet ikke helt om jeg tør jeg :roll:

Lenke til kommentar

Tidligere prøvde jeg å få til en Jin Kazama-sveis, men som alle andre japanske Manga/Anime-sveiser er dette en ganske umulig ting å få til. Har nå et mer naturlig forhold til håret mitt, og jeg bruker vekselvis sterk hårgele og rød Dax for å få de sveisene jeg ønsker.

Men til neste måned er det repøvelse i det kalde nord, og da er det tid for army-kort med koteletter igjen...

Lenke til kommentar

Har 3 sveiser jeg som jeg varierer mellom

1. Midtskill med boelge oppaa dersom haaret er kort , eller langs sidene

hvis lengre.

2. Skikkelig Elvis med sveis til en av sidene .

3. Cosa Nostra , glatt bakover , eventuelt med litt fall paa siden eller

ned i pannen .

Lenke til kommentar

Jeg har sånn ca 15 cm hår rundt hele hodet, dette er da litt plagsomt, siden håret er rett foran øya ganske ofte, men det vender du deg kjapt til.

har ikke noen planer i det hele tatt om å klippe meg noe serlig kortere enn 10cm nei, det syntes jeg retten og sletten hadde blitt skummelt....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...