Joachim_F Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Er du glad i hester? Da bør du sjekke demoen av My Horse and Me, et spill som simulerer både hestesport og livet rundt. Les mer Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 He he.. dette må jeg faktisk teste. Har ikke vært på hesteryggen siden jeg var liten, og da kom jeg helt ut av takt og var sikker på at døden nærmet seg i rasende fart Hester er fantastiske dyr uansett, og jeg tipper dette kan være den perfekte julegave for venner og slektninger med en slik interesse. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Min søter og mor vil nok sette pris på dette siden de begge har hester og er svært interessert i hester. Min søster har nok også spilt alt som er av hestespill der ute. Lenke til kommentar
zebe Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Genialt spill for dem som liker hester Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Tror jeg skal laste dette ned til min 11 år gamle lillesøster. Hun er helt gal etter hester . Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hahaha! TEsta spillet i går... Vanvittig morsomt spill!! ALT i hele spillet er totalt misslykka og forferdelig dårlig. Til og med 5årige jenter skjønner nok at dette spillet er ræv. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Feilpostet, rapportert. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 kunne tru det var noko gratis spel som låg ute på nette, ikkje noko å skryte over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg