Gogool Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Dette er sikkert elementært. Fikk ny PC og ble kjent med Vista for første gang i går kveld, og da verken bruksanvisningen eller Vistas hjelp nevner noe om HDMI, forsøker jeg på dette forumet... Har kjøpt en bærbar PC, HP Pavilion Media Center dv6653eo , med NVIDIA® GeForce™ 8400M GS skjermkort. Har koblet en Sony 32" HD-ready skjerm til HDMI utgangen. Bildet på TVen ble best ved å velge oppsett med to separate skjermer, og oppløsning mest mulig lik TVen og 720P signal i HDMI port. Problemet er at TVen kun viser skrivebordet på Vista uten ikoner etc (et supert og rolig bilde riktignok...) - men jeg får verken DVD bildet fra HPs innebygde media player eller videobildet fra Windows Media Player opp på TVen. Noen som skjønner hva jeg gjør feil? Lenke til kommentar
melkn Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Du må klone skjermen om du vil å en direkte kopi av skrivebordet, du har bare utvidet skrivebordet. Prøver du f.eks å dra et vindu eller musen "ut" av pc skjermen vil det komme igjen på tv skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå