Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Pris på hovedservice Camry

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drit i platinapluggene. Sett inn noen vanlige.

Har sett på service skjemane til toyota under tilleggsarbeid at det står "Skift ut platina plugger hvis montert hver 180 000km". Har enda ikke sett at noen har hatt det. Ellers så står det bytt eller sjekk plugger på hver storservice. Har du vanlige plugger bytter man hver storservice.

Det står også flere punker under tilleggsarbeid som f.eks "bytt forstveske hvert 4 år", "bytt girolje hver 150 000km", "Bytt br.veske hvert 2. år eller 60 000km" osv osv..

Det kommer helt ann på hva slags tilleggsarbeid som står for tur for og finne prisen. Helt vanlig stor service ligger rundt 3500,- hos oss ink alt av deler, olje etc. Tilleggsarbeid kommer i tillegg så klart.

Storservice på camry er jo en drømmejobb siden det aldri er noe galt

Lenke til kommentar

Takk for tipset. Skal sjekke i servicehistorikken om det ble skiftet plugger på tidligere servicer. Hvis de har blitt skiftet tidligere, så kan det jo ikke være platinaplugger. Prisen jeg nevnte på 6000 var på merkeverksted. Gjelder det prisen du nevnte på 3500 også? Jeg må også skifte noe greier på støtdemperne på begge sider, så det blir jo totalt ihvertfall 11-12000 hos merkeverksted. Kanskje lurt å hente pris et annet sted? Det er jo litt trygt å ta service hos Toyota, så man vet at det blir brukt originale deler osv., og de har jo et godt rykte etter hva jeg har hørt?

Lenke til kommentar

Jeg jobber ikke på merkeverksted. Syntes 6000,- var litt dyrt hvis det er er vanlig storservice. Det er sikkert pakka noe tilleggsarbeid inn i den prisen.

Jeg ville ringt rundt og hørt på priser rundt omkring. Hvilket verksted du bruker kommer helt ann på deg. Du bruker det du syntes er bra og liker.

Akuurat dette med orginaldeler eller ikke har jeg ingen formening om. Jeg bruker alltid uorginalt med mindre det er en del man ikke får tak i. Pleier ikke og være noe problem det. Du har jo Snap Drive som reklamerer med "Kun orginaldeler", men de bruker akkurat de samme delene som alle andre uavhengige verksteder gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...