Gå til innhold

Så hva tror dere om Gothic 4?

Anbefalte innlegg

Jeg håper i alle fall at gothic 4 har mindre bugger, ikke sånn at jeg bryr meg om buggene men det er litt irriterene. Det er bra hvist de lager at fortsettelsen fra 3-ern at han velger å dra med Xardas til "The unknow place", syns jeg.

De bør ihvertfall gjøre noe med kampsystemet, det var fryktelig irriterende og dårlig.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

JoWood har fortalt en del om spillet og det ser ut til at dette -kan- bli bra, med mindre Spellbound på "kreativt ego" vis har lagt inn for mye av sine egne meninger og elementer i spillet at det kun innehar selve Gothic universet, og ikke så mye av stemningen som 1 ern og 2 ern hadde..

Forhåpentligvis blir ikke dette ett nytt sandbox spill som 3`ern desverre endte opp som, da JoWood har sagt at dette vi bli ett episk eventyr og lover at vi skal knytte empati og identifikasjon med hovedkarakteren, akkurat som Pirahna Bytes lover om sitt eget aktuelle Risen, den spirituelle Gothic oppfølgeren som kommer ut nå neste fredag :innocent:

Lenke til kommentar

Meh, alt forbundet til JoWood viser seg å være kanon bra spill fullspekket med grusomme bugs de aldri klarer å fikse. De minner meg mye på FOX TV, lager fete serier så bare avlyser det for å så eventuelt selge lisensen til et annet selskap som vil forsette med det.

Har mer tro i Risen, som består av de orginale gutta bak Gothic serien.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...