falunaz Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 heisann! dette er mest sannsynlig ikke rette plassen å poste, men får prøve likevel Får rett å slett ikke til å installere noe ekstra i Explorer, f.eks; uploader saken i facebook, valideringsverktøyet til Vista, active X controllere.. dette er meget plagsomt! den henger seg opp, å må startes på nytt(selve explorern). har ett annet problem også, tar det i samme slengen; firefox får ikke tilgang til nett.. har prøvd å deaktivere ALT av antivirus, samt gi det tilgang via disse, men virker fortsatt ikke. ? Visst noen kan hjelpe meg med dette, setter jeg veldig pris på det! På forhånd takk boys Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Prov Opera. Det at du ikke far tilgang med Firefox, bruker du proxy? Lenke til kommentar
falunaz Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Prov Opera. Det at du ikke far tilgang med Firefox, bruker du proxy? har prøvd opera også, den vil heller ikke. nei bruker ikke proxy, så dette fatter jeg ikke helt.. takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå