Gå til innhold

Fotografer i og rundt Melhus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er Hifi-Centeret tror jeg. Hifi-klubben ligger lengre mot Lade-siden.

Om du går ut svingdøra på Solsiden (jeg tror det er bare én?), ta rett til venstre og følg veien. Du går forbi en dyrebutikk, og Eplehuset er ikke lengre enn ca. 200m fra Solsiden.

:)

Lenke til kommentar
Bare så lenge hun er 17 år, pen og hypp på meg....

Hehe, bare ta med en venn du, vi skal ikke akkurat diskutere trådene fra forumet heller, har jeg forstått ;)

Nei, hun er 21 og singel:p

Derimot er modellene jeg skal ta med 17, 18 og 19, single og har store pupper og er en lett mixup av tone damli aaberge, angelina jolie og alle andre glamourmodeller, og så klart, veeeldig hypp på deg Mr. Olsen. Not:p

Noen som tar med analogt utstyr? 35mm? mellomformat?

Lenke til kommentar
Bare så lenge hun er 17 år, pen og hypp på meg....

Hehe, bare ta med en venn du, vi skal ikke akkurat diskutere trådene fra forumet heller, har jeg forstått ;)

Nei, hun er 21 og singel:p

Derimot er modellene jeg skal ta med 17, 18 og 19, single og har store pupper og er en lett mixup av tone damli aaberge, angelina jolie og alle andre glamourmodeller, og så klart, veeeldig hypp på deg Mr. Olsen. Not:p

Noen som tar med analogt utstyr? 35mm? mellomformat?

Jeg har et engangskamera om det går for analogt :)

Har dame nå så trenger ikke nye ;)

Lenke til kommentar
Slik jeg har forstått så har Cruel'n en liten plan ang. studioet, vise de interesserte noen triks.

så det er planer om litt undervisning også ?

får vi prøvd oss på studio-blitzer? jeg har noe lys-utstyr selv hjemme, men det er noe "hjemmesnekret" og ikke så lett å drasse med seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...