Gå til innhold

Fotografer i og rundt Melhus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kan både denne helga og neste:)

Tar med min litt utdaterte Minolta Dynax 7D+litt snacks.. Tviler på at jeg gidder å dra med studioblitzene mine.. litt for mye å drasse på.

Er forresten minst 24;)

ok, ser ut som det blir neste, i alle fall i regi av meg...

kommer med svar i morgen om det var greit fra ISAK.

Lenke til kommentar

Hyggelig!

Nettopp snakket med de, det skulle gå. Skal ringe senere å avtale litt mer formelt, han var vist opptatt.

Det kan være mulig vi må betale en bitteliten avgift for bruk av studioet, men den kommer nok ikke til å være betydelig, og jeg har blitt tilbudt å bruke studioet gratis etter at jeg avnt en foto konk der, så burde være overkommelig. De åpner ikke før kl 12, så det får vel bli møtetidspunktet, passer vel for alle det?

Lenke til kommentar
Mulig jeg ikke kan komme nedover så tidlig ^^

Men skal høre om jeg får noen timer ekstra fri :)

Ikke noe problem å ta det senere, trodde kanskje det kunne bli for sent for enkelte.

Men for oss som kanskje ikke har annet å finne på, hva med å møtes på Nidarø, nede ved elven å fotografere noen fugler før vi møtes på ISAK?

Lenke til kommentar
får henge med i februar jeg.. så får jeg prøve å ta noe gode ferie bilder imens ;)

er 32 straks :(

Sikker på at du orker et møte med en 36 årig, en 21 åring, en 17 åring og 5-7 16 åringer da? :D

Legg til en 25-åring om jeg blir med! :)

For å bidra til å øke snittalderen stiller jeg også med mine 33 år og mitt Canon-utstyr :-)

Lenke til kommentar
får henge med i februar jeg.. så får jeg prøve å ta noe gode ferie bilder imens ;)

er 32 straks :(

Sikker på at du orker et møte med en 36 årig, en 21 åring, en 17 åring og 5-7 16 åringer da? :D

Legg til en 25-åring om jeg blir med! :)

For å bidra til å øke snittalderen stiller jeg også med mine 33 år og mitt Canon-utstyr :-)

Hehe!

Hvordan er innstillingen for oss som ikke har så langt å dra, å møtes for noe fuglefoto på Nidarø?

Lenke til kommentar
1-2007 : 17:46']

Jooo da... Kjell er da en fornuftig mann, han.. Eller det er kanskje ikke han som bestemmer styrer med det der? (Han var vel daglig leder en gang i tiden? Bare sånn btw... :p )

Han er ikke sjef nei :p

Han var aldri daglig leder i studio g, nei =)

Drev Kjells studio før, though.

Ah, da tar jeg vel feil der, da.. Nuvel.. Dyktig er han, i hvert fall.. :D

Skikkelig offtopic dette, men vet du noe om den lærlingjobben som utlyses hos dere nå? Når starter perioden? "Fra 2008".. Vil det si høsten?

Kan eventuelt ta det over pm, hvis det blir litt for OT her.. :)

Lenke til kommentar

Da har jeg snakket med ISAK!

Reserverte fotostudioet fra 14:00 til 18:00, Lørdag 19. Jan. (Jeg vet ikke hvor stort dette er!)

Så da tar jeg sikte på å være der fra 13:30-14:30. Jeg kommer mest sannsynlig til å ta meg en tur på Nidarø fra 11-12 tiden og fram til jeg drar til ISAK senteret. Om været er dårlig dropper jeg det.

For de som ikke finner ut av hvor det er, send en pm, så skal jeg forklare.

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar
jeg har en Sigma 600mm på vei i posten så fuglefoto kan være av interesse. spørs om jeg har tid. skal sjekke

Speiltele?

jepp. skal primært brukes på månen

Hmm, hvordan er den optiske ytelsen på slike?

du har jo ingen kontroll over dybdeskarpheten så den er sånn midt i mellom. ellers virker skarpheten helt greit ut fra det jeg har sett av eksemperbilder. den har litt mindre kontraster enn vanlig glass så bilderedigering må man regne med. 600mm til under 2000 kroner brukt, da skal man ikke klage :)

Lenke til kommentar
jeg har en Sigma 600mm på vei i posten så fuglefoto kan være av interesse. spørs om jeg har tid. skal sjekke

Speiltele?

jepp. skal primært brukes på månen

Hmm, hvordan er den optiske ytelsen på slike?

du har jo ingen kontroll over dybdeskarpheten så den er sånn midt i mellom. ellers virker skarpheten helt greit ut fra det jeg har sett av eksemperbilder. den har litt mindre kontraster enn vanlig glass så bilderedigering må man regne med. 600mm til under 2000 kroner brukt, da skal man ikke klage :)

Hehe, ja du får komme å prøve deg på krikkendene! Ikke alltid de er like sammarbeidsvillige!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...