Tharos. Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Malvik-ramp med økende fotointresse her.. Vært kult å treffe og å bli kjent med andre likesinnede i trondheimsområdet.. Jeg kopierer deg, rett og slett. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg bor 7 mil utenfor Trondheim, og kan sikkert ta meg en tur med toget sammen med en kamerat, som forøvrig også er fotointeressert. Men jeg lurer på hvor gamle dere er? Vi er 16 år, og om det er noen jevngamle hadde det vert fint Jeg vet Mr. Olsen er på min alder, men noen annen? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ideen om den stille kaffeen er god. Jeg kan stille der, med 2 stk SB800 og om det trengst en IR trigger(for canon folka). Er vel 19 vintre nå. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Tja, som sagt 17 år, Har kun en SB-800 til å stille med, men med 3 stk, så har vi vel dekket endel, og er jo helt sikkert noen som har noe lys selv... Begynner å bli litt tett på helga nå da, om ingen er mot det så kan vi vel kansellere kommende helg med en gang? Neste helg passer bedre uansett, for meg... Lenke til kommentar
verdifull Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er 16 Samme når vi tar det for meg. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Eller vi kan vente til februar om folk ikke er innstilt på 2 stk... Blir litt feil uten trådstarter.. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) er vel den av de gamleste her inne, virker det som, med mine 36. Har olympus E-400 med FL36 blitz og 14-42, 40-150 og 70-300, alle olympus. Er Nybegynner med speilrefleks, men interessen for foto har fulgt meg i alle år. For min del passer det best nå til helga, da jeg jobber neste helg. Endret 8. januar 2008 av Sille Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 En av de første helgene i februar er Colour Art Photo møte så da kan ikke jeg, usikker på akkurat dato, though. Enten slutten av januar eller midta av februar for min del ^^ Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 ok, da får vi bare sjekke: Hvem vil til helga som kommer, Lørdag er eneste mulighet for meg. Hvem vil heller ta neste helg? Kan for min del godt ha et møte til februar også! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Neste helg eller februar for min del! Mekk poll, om noen vet hvordan ? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Holder med innlegg... Jeg joiner så lenge det blir 3+ oppmøte... Neste helg passer nok best her og... skader ikke med møte nr 2 i feb.. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ok, neste helg, altså ikke førstkommende burde gå greit til meg også :=) Location ble det? Den kafeen? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Ok, neste helg, altså ikke førstkommende burde gå greit til meg også :=) Location ble det? Den kafeen? Ja da sier vi det. 19.01.08, kl? www.isak.no De som har blits tar med det, ellers kommer jeg til å ta med alt av utstyr i tilfelle noen vil prøve *Satser på at noen tar med en Nikkor 70-200mm f/2.8 VR, Nikkor 600mm f/4 VR og en Nikkor 10.5mm f/2.8* Skal ringe de å høre i morgen, så ta et forbehold. Edit: Hva med en f[ylle]orafest? Endret 8. januar 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Men spørs jo om vi får låne ut studio til alle og enhver da Ole M? Jooo da... Kjell er da en fornuftig mann, han.. Eller det er kanskje ikke han som bestemmer styrer med det der? (Han var vel daglig leder en gang i tiden? Bare sånn btw... ) Edit: Beklager.. Sjekket ikke dato på innlegget ditt, og tenkte ikke på å se på resten av diskusjonen.. Endret 8. januar 2008 av Karl-Peder Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Men spørs jo om vi får låne ut studio til alle og enhver da Ole M? Jooo da... Kjell er da en fornuftig mann, han.. Eller det er kanskje ikke han som bestemmer styrer med det der? (Han var vel daglig leder en gang i tiden? Bare sånn btw... ) Edit: Beklager.. Sjekket ikke dato på innlegget ditt, og tenkte ikke på å se på resten av diskusjonen.. Han er ikke sjef nei Han var aldri daglig leder i studio g, nei =) Drev Kjells studio før, though. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Satser på at noen tar med en Nikkor 70-200mm f/2.8 VR, Nikkor 600mm f/4 VR og en Nikkor 10.5mm f/2.8 600mm er ganske saftig innendørs på en kafé ja.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Satser på at noen tar med en Nikkor 70-200mm f/2.8 VR, Nikkor 600mm f/4 VR og en Nikkor 10.5mm f/2.8 600mm er ganske saftig innendørs på en kafé ja.. Hvem sa noe om inne? *Løpe løpe løpe* Det holder med 80-200mm'ern din Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jobber i helgen, men hiver meg med ved en senere anledning. Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg kan både denne helga og neste:) Tar med min litt utdaterte Minolta Dynax 7D+litt snacks.. Tviler på at jeg gidder å dra med studioblitzene mine.. litt for mye å drasse på. Er forresten minst 24;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå