Gå til innhold

Fotografer i og rundt Melhus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bor 7 mil utenfor Trondheim, og kan sikkert ta meg en tur med toget sammen med en kamerat, som forøvrig også er fotointeressert. Men jeg lurer på hvor gamle dere er? Vi er 16 år, og om det er noen jevngamle hadde det vert fint :)

Jeg vet Mr. Olsen er på min alder, men noen annen?

Lenke til kommentar

Tja, som sagt 17 år, Har kun en SB-800 til å stille med, men med 3 stk, så har vi vel dekket endel, og er jo helt sikkert noen som har noe lys selv...

Begynner å bli litt tett på helga nå da, om ingen er mot det så kan vi vel kansellere kommende helg med en gang?

Neste helg passer bedre uansett, for meg...

Lenke til kommentar

er vel den av de gamleste her inne, virker det som, med mine 36. Har olympus E-400 med FL36 blitz og 14-42, 40-150 og 70-300, alle olympus. Er Nybegynner med speilrefleks, men interessen for foto har fulgt meg i alle år.

For min del passer det best nå til helga, da jeg jobber neste helg.

Endret av Sille
Lenke til kommentar
Ok, neste helg, altså ikke førstkommende burde gå greit til meg også :=) Location ble det? Den kafeen?

Ja da sier vi det.

19.01.08, kl?

www.isak.no

De som har blits tar med det, ellers kommer jeg til å ta med alt av utstyr i tilfelle noen vil prøve ;) *Satser på at noen tar med en Nikkor 70-200mm f/2.8 VR, Nikkor 600mm f/4 VR og en Nikkor 10.5mm f/2.8* :whistle:

Skal ringe de å høre i morgen, så ta et forbehold.

Edit:

Hva med en f[ylle]orafest? :D

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar
Men spørs jo om vi får låne ut studio til alle og enhver da Ole M?

Jooo da... Kjell er da en fornuftig mann, han.. Eller det er kanskje ikke han som bestemmer styrer med det der? (Han var vel daglig leder en gang i tiden? Bare sånn btw... :p )

Edit: Beklager.. Sjekket ikke dato på innlegget ditt, og tenkte ikke på å se på resten av diskusjonen.. :blush:

Endret av Karl-Peder
Lenke til kommentar
Men spørs jo om vi får låne ut studio til alle og enhver da Ole M?

Jooo da... Kjell er da en fornuftig mann, han.. Eller det er kanskje ikke han som bestemmer styrer med det der? (Han var vel daglig leder en gang i tiden? Bare sånn btw... :p )

Edit: Beklager.. Sjekket ikke dato på innlegget ditt, og tenkte ikke på å se på resten av diskusjonen.. :blush:

Han er ikke sjef nei :p

Han var aldri daglig leder i studio g, nei =)

Drev Kjells studio før, though.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...