Bruker-93156 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Kan ikke bare noen komme med et forslag til tid og sted? "Problemet" er vel det at vi/dem ville gjøre det et sted hvor vi kunne ha fotoshoot i studio. Jeg for min del ble inspirert av PMnormal's tur og har ikke noe imot å møtes et sted bare for å knipse litt natur og ta en kaffe på en rolig og stille Cafè. Helst en Lørdag, jobber alle søndagene. Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Stemmer for en tur i naturen.. Fleksibel på tidspunkt Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Stemmer for en tur i naturen.. Fleksibel på tidspunkt Noen idè til hvor? Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Stavsjøen er det mange fine stier og flott natur.. Greit å komme til med bil.. Ligger på sveberg, samme parkeringsplass om Abrahallen. Lite med plasser som selger kaffe, men termosen funker bra den å.. Endret 6. januar 2008 av saturnia Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Stavsjøen er det mange fine stier og flott natur.. Greit å komme til med bil.. Ligger på sveberg, samme parkeringsplass om Abrahallen. Lite med plasser som selger kaffe, men termosen funker bra den å.. Har ikke bil, Trondheim er best for meg, men så er jeg litt for egoist også. Jeg tenkte mer på Latte jeg da Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hmm, høres ut som vi må finne en plenflekk nede på solsiden eller no Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Stavsjøen er det mange fine stier og flott natur.. Greit å komme til med bil.. Ligger på sveberg, samme parkeringsplass om Abrahallen. Lite med plasser som selger kaffe, men termosen funker bra den å.. har hørt det skal være bra isklatring på stavsjøfjellet, jeg joiner den Lenke til kommentar
verdifull Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Har ikke bil og vet ikke om jeg har muligheten til å komme meg til stavsjøfjellet. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Vil det være for fjernt med Gaulosen (Øysand)? Jeg har virkelig ikke peiling på hvor vi kan møtes... Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Vil det være for fjernt med Gaulosen (Øysand)? Jeg har virkelig ikke peiling på hvor vi kan møtes... hehe, bra isklatring der også faktisk men ellers er det jo et halvtrist sted (bomstasjon og steinbrudd). selve trondheim er kanskje minst like interessant, alle klarer å komme seg dit. Lenke til kommentar
verdifull Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Har ikke noen problemer med å komme meg dit. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Vil det være for fjernt med Gaulosen (Øysand)? Jeg har virkelig ikke peiling på hvor vi kan møtes... hehe, bra isklatring der også faktisk men ellers er det jo et halvtrist sted (bomstasjon og steinbrudd). selve trondheim er kanskje minst like interessant, alle klarer å komme seg dit. Jepp, jeg er mer åpen for det, men hvor? Skal vi knipse? Drikke kaffe? Begge deler? Lenke til kommentar
Sille Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Jeg er i allefall med, uansett hvor. Har fri førstkommende helg, så lørdag passer fint. Tenkte forøvrig innom Japan Photo og hente meg ett nytt stativ, så Trondheim passer bra. Endret 6. januar 2008 av Sille Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 kaffe frister mer enn været som er ute nå men treff høres jo trivelig ut uansett. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Om vi tar en liten kaffe, så vet jeg at ISAK senteret har en liten stille cafè med et lite studio (Lamper, ikke blits) som vi sikkert kan bruke... Og om alle tar med noen blitser (Nikon of course) så er det ikke umulig at de som vil kan få prøve seg. Om det er interesse for det så kan jeg kontakte de å høre om de syns det er greit. Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Hehe, du sier noe der, Henrik2k Endret 6. januar 2008 av saturnia Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg er med på ISAK Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hva skjedde med norges midtpunkt? oslo... Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hva skjedde med norges midtpunkt?oslo... prøv å balansere norge på fingertuppen, og sjekk om fingeren havner på oslo (faktisk havner den her, men det er ihvertfall ikke så fryktelig langt fra trondheim). Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 får selv ikke til å være med før februar, da jeg skal ut på en lengre reise fra helgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå