Notatblokk Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Vel. Du har 5 ganger mer enn meg i timen, så tror kanskje du bare skal bli stille :!: Forventer meg en Kuli nå altså. For trådens skyld; noen andre som blir med på en Kuli? Vi kan fotografere boksen når den er tom. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Vel. Du har 5 ganger mer enn meg i timen, så tror kanskje du bare skal bli stille :!: Forventer meg en Kuli nå altså. For trådens skyld; noen andre som blir med på en Kuli? Vi kan fotografere boksen når den er tom. Jeg skal huske på den kuli'n, hvilken farge? Dere klarer vel å lære meg basic lyssetting ved å bruke en boks vel? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Oransje off cårse. Hehe, joa, men da må du jo til studio og det ville du ikke Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Oransje off cårse. Hehe, joa, men da må du jo til studio og det ville du ikke Du bruker Nikon, ikke sant? Jeg tar med SB-800'n og du tar med softboks og en blits så er vi ready Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 I haves Canon. Men cruel har Nikon.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 I haves Canon. Men cruel har Nikon.. Enda godt... Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Om møte skal være i studio så er vel hovedproblemet å finne lokaler. (Vi har jo de på Steinkjær(?) ) men jeg personlig orker ikke å styre med tog og div for å komme meg dit, så om det er ønskelig for dere så bare se forbi meg. Får kanskje lånt studioet til Centerteam reklame på solsiden Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Om møte skal være i studio så er vel hovedproblemet å finne lokaler. (Vi har jo de på Steinkjær(?) ) men jeg personlig orker ikke å styre med tog og div for å komme meg dit, så om det er ønskelig for dere så bare se forbi meg. Får kanskje lånt studioet til Centerteam reklame på solsiden Det hadde vel vært knall?! Eller hva? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Om møte skal være i studio så er vel hovedproblemet å finne lokaler. (Vi har jo de på Steinkjær(?) ) men jeg personlig orker ikke å styre med tog og div for å komme meg dit, så om det er ønskelig for dere så bare se forbi meg. Får kanskje lånt studioet til Centerteam reklame på solsiden Det hadde vel vært knall?! Eller hva? Hørtes kongelig ut. Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Nix... Studioet var fullt helt til over jul. Og fra januar skulle de begynne å ta penger. Hørt sånt Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Om vi er flere akam folk, kan vi jo faktisk betale penger også. Om vi er en 4 - 5 folk burde ikke det være noe problem. Julie kan bruke dagene sine fram til da til å samle tomflasker på røra, og pante de for litt ekstra cash. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hvorfor skal jeg pante flasker? Er mer flasker å finne på Steinkjer! Hehe.. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 er det noen av dere som er "strobister"? hadde jo vært mulig med et sånt type møte.. http://www.lightitupmeetup.com/index2.php Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Lest litt rundt på strobist iaf men blir ikke ekstern blitz før til jul =) så har ikke fått prøvd så mye. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Lest litt rundt på strobist iaf men blir ikke ekstern blitz før til jul =) så har ikke fått prøvd så mye. ok.. jeg har 3 blitzer.. vivitar 285hv.. lysstativer og getto triggere.. funker til mitt bruk .. ingen flere som har slikt utstyr? Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hei, jeg kjører også "strobist-stil". :-) bilde av noe av utstyret: http://www.flickr.com/photos/placbo/1530734172/ Bor selv på Byåsen og blir gjerne med på et eller annen form for treff i Trondheimsområdet... Lest litt rundt på strobist iaf men blir ikke ekstern blitz før til jul =) så har ikke fått prøvd så mye. ok.. jeg har 3 blitzer.. vivitar 285hv.. lysstativer og getto triggere.. funker til mitt bruk .. ingen flere som har slikt utstyr? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 "view profile yourealwaysbe says: The princess head on a stick is the most sinister thing i've seen today." haha =9 så bra:=) Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Hadde vært arti hvertfall å fått til et møte. Trenger ikke å gjøre oss avhengig av studio iom at det begrenser oss. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ooh. Dette høres moro ut! Jeg vil også være med Jeg er utflytta amatør/hobby-fest-og-natur-fotograf fra Orkanger, nå bosatt i Steinkjer ^^ Lenke til kommentar
Sille Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Kan vi ikke bare avtale ett sted og ett tidspunkt da, så møtes vi der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå