cruelphotography Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Julie speaks the truth, vi disponerer bare studioene steinkjer / verdal =) Vi kan sikkert ha ett mini treff på en av de plassene, men må sikkert begrense antallet litt though. Men kunne sikkert fått til litt mini studio workshopish treff Julie stiller såklart som modell! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Er'e akt vi skal knipse da eller? Med tittelen: "Hvordan se bra ut naken" :!: Nok kveldshumor på meg... Endret 11. november 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg kan godt være modell, men jeg må skuffe dere; jeg tar meg ikke bra ut på bilder dessverre. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hehe, sikkert bedre enn oss gutta... Selv har jeg ikke noen gode bilder av meg selv... Ble vanskelig når jeg da trengte bilde til busskortet. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 nope er ikke noe student.. gammel arbeidskar.. Helt i begynnelsen av 30årene. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hei er det flere en meg som holder til på melhus.. vært artig å vite.. YEIHH!! (hånda i været) Jeg bor i Hegra, 1 mil øst for stjørdal.... Er en familiefar i midten av 30-åra og vil gjerne treffe andre (hobby)fotografer ja!! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Bor på byåsen, disponerer bil så det ekke no problem. Snakk om et lite fototreff i studio, høres spennende ut. Lenke til kommentar
verdifull Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Så, blir det aktuelt med et lite ”treff” i nærmeste framtid da? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Er det noen andre enn cruel og meg selv som har tilgang til studio? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hadde vært fint om noen i storbyen hadde det egentlig =) Lettere å finne folk til å stå foran kamera der, også Lenke til kommentar
askare Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Bor på Løvset. Amatør med stor A. Mest familie/hverdagsbilder, men noe landskapsbilder når jeg får tid. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Kanskje vi bare skulle ha møtes en gjeng, og dratt ut i naturen, gatene, stranda whatever bare for å møtes, diskutere og ta bilder, for deretter å ta en kaffekopp ett eller annet sted? Jeg disponerer i allefall bil (stv. men er som regel full av hunder der bak) og er mobil over hele trondheimsområdet. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Utflytta til Lundamo, jeg er med på by/skogstur.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Utflytta til Lundamo, jeg er med på by/skogstur.. Ta en gåtur f.eks ved samsjøen? Eller Vassfjellet? Eller noe slikt? Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Heihopp Bor på Buran jeg og kan sikkert få tak i noen modeller om det er behov og om jeg får være med da:p Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Heihopp Bor på Buran jeg og kan sikkert få tak i noen modeller om det er behov og om jeg får være med da:p Om møte skal være i studio så er vel hovedproblemet å finne lokaler. (Vi har jo de på Steinkjær(?) ) men jeg personlig orker ikke å styre med tog og div for å komme meg dit, så om det er ønskelig for dere så bare se forbi meg. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Verdal er nærmere sånn sett enn Steinkjer.. Tar vel litt over en time med tog, så er det en 5 min spasertur fra toget når det er fremme på Verdal. PS: Steinkjer. Edit: Blir det stress med modeller/location så kan vi jo ta et lite treff bare sånn for gøy, da.. Uten kamera. Endret 19. november 2007 av Juliess Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Verdal er nærmere sånn sett enn Steinkjer.. Tar vel litt over en time med tog, så er det en 5 min spasertur fra toget når det er fremme på Verdal. PS: Steinkjer. Edit: Blir det stress med modeller/location så kan vi jo ta et lite treff bare sånn for gøy, da.. Uten kamera. I never leave my camera behind... Hva med en tur på byen... dere spanderer? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 HAHA! Morroklumpen. Du skulle bare visst hva slags "lønn" vi har Vi kan godt gå ut en tur og ta en øl/rusbrus for min del, men noen fyllekule tviler jeg på at lommeboka er sulten på.. Evt. cafe, jeg er ikke noe cafemenneske, men det kan jo hende blir ålreit selvom. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 HAHA! Morroklumpen. Du skulle bare visst hva slags "lønn" vi har Vi kan godt gå ut en tur og ta en øl/rusbrus for min del, men noen fyllekule tviler jeg på at lommeboka er sulten på.. Evt. cafe, jeg er ikke noe cafemenneske, men det kan jo hende blir ålreit selvom. Lønna mi på en mnd med 28t tilsvarer 3500,- så kan ikke si jeg skal rive i i alle fall. Men kanskje en Kuli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå