Gå til innhold

Fotografer i og rundt Melhus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har de kommet frem allerede?

Har ikke macro objektiv heller..

tenkte meg ut en tur no strax, men tenkte å dra en tur hvor bikkja kan løpe fritt uten å være redd for at a blir overkjørt.... er ikke verdens mest glupe hund ser du... :)

Lenke til kommentar

Grøft?

Litt vanskelig å se for meg hvor du mener, den grøfta jeg tenker på er ganske så grå, ikke mye blomster. Alt i alt er det lite insekter der borte nå, og øyenstikkerne skal vistnok henge under blader og liknende, men det er det ikke noe av nær vannet, så jeg er redd jeg kommer til å gå glipp av klekkingen =/

Hvorfor ikke kjøpe Tamron 90mm macro for 3000,- og delta en lørdag med fint vær der borte? :)

Hvor bor du forresten?

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

Da skal jeg si deg hva du skal gjøre. Du dropper morgenkaffe'n på den ekle statiol'n hver morgen, på veien hjem fra jobb drar du ikke innom solstudioet. Du løper ikke ned til Baker'n for å kjøpe boller, 6-pack på Rema til 10,- får duge, og kebaben fra gatekjøkkenet på lørdagskveldene er det slutt med! ;)

Lenke til kommentar

hehe... fasit der ja... :), men!

Ikke drikker æ kaffe, sol er vel også et fremmedord bortsett fra før evt sydenturer for å slippe å se ut som en griserosa engelskmann, boller er jo ikke godt engang med mindre man ikke har spist på etpar dager og selv da er de under tvil, 6-pack???, kebab ble det slutt på da gjerrigknarken på tanemgrillen oppdaga at folk likte kebaben hans og halverte kjøttet i dem.... hehe... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...