Thor Håkonsen Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Det hele begynte med at jeg fikk en sint PM fra han etter at jeg gjorde en vits om brystene til noen i bildekritkken. Noe som det vel er på sin plass at man får en sint PM om ?? Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg vil ikke at denne tråden skal bli stengt, så la oss bare se hva moderatorene kommer til enighet om. Det er ingen vits i at vi krangler her i denne tråden. Lenke til kommentar
verdifull Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 .... Neste treff er 23. feb, ikke sant? Hvem kommer? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Melding fra Marius Olsen: Jeg booker på ISAK på 23. Februar. Hadde vært hyggelig om de som har tenkt å komme hadde sagt ifra så vi får en oversikt. Noen som kommer langveisfra som gjerne ønsker litt oppmøte. Skriv i tråden eller send mail på [email protected] Vel møtt! Lenke til kommentar
Kulturfabrikken ISAK Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Melding fra Marius Olsen: Jeg booker på ISAK på 23. Februar. Hadde vært hyggelig om de som har tenkt å komme hadde sagt ifra så vi får en oversikt. Noen som kommer langveisfra som gjerne ønsker litt oppmøte. Skriv i tråden eller send mail på [email protected] Vel møtt! Den 23. er en lørdag. åpningstidene til fotostudioet er mandag - torsdag 15-21 fredag 15-18 Hvis dere derimot danner en litt mer formell gruppe, noe vi godt kan hjelpe dere igang med, er det, _på sikt_, mulig å ordne tilgang til fotostudio utenom åpningstidene. Mvh Aslak Kulturfabrikken ISAK Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 "Melding fra Mr. Olsen: På grunn av at de har stengt på Lørdager og det er kjøpt inn mye nytt dyrebart utstyr, så kunne vi dessverre ikke låne fotostudioet utenom åpningstidene. Noen som har tips til andre plasser vi kan møtes? Litt kjipt å være ute i dette være som herjer i trondheim for tiden. Cafèen er åpen, så vi kan møtes der, men vi har ikke tilgang til studio" Jeg skriver denne meldingen for Mr. Olsen, siden han er utestengt i 10 uker. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Vi får låne studio på fredag. Klarer dere å komme på fredag? Lenke til kommentar
verdifull Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg kan komme på fredag Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Nein ^^ Fredag suger da ^ Lenke til kommentar
verdifull Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Fra Mr.Olsen: Fredag kl.13:30 i kafeteriaen. Vi har studioet fram til 18:00 om ønskelig. Lenke til kommentar
Kulturfabrikken ISAK Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Marius var innom isted, vi avtalte at jeg kan låse opp studio 12, slik at de som ønsker det, får litt mer tid. Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Vi får låne studio på fredag. Klarer dere å komme på fredag? Fredag suger lut:p For oss som begynner å dra på åra er fredag vanlig virkedag. Kommer meg ikke dit før tidligst halvfem-fem Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Det var et utrolig trivelig treff:D Mange fremmøtte og mange fine bilder! Håper på enda fler enn 3 neste gang Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Får vi se bildene ? ^ Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Får vi se bildene ? ^ Tehe, jeg kom etter modellene hadde dratt, du får spørre Marius eller Hanne Lenke til kommentar
GLN Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Det var et utrolig trivelig treff:D Mange fremmøtte og mange fine bilder! Håper på enda fler enn 3 neste gang Når ble 3 stk mange :!: ? Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Når ble 3 stk mange :!: ? Når ble ironi vanskelig å forstå? Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Når ble 3 stk mange :!: ? Når ble ironi vanskelig å forstå? Når internet ble vanlig ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå