Gå til innhold

Fotografer i og rundt Melhus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm. Jeg kan rekke det hvis jeg drar direkte etter skolen, men vet ikke om jeg kan ta med så mye utstyr da.

 

Jeg drar selv rett fra skolen... Du kan jo sikkert stappe D200 ned i sekken, og jeg vet ikke hva du har av objektiv, men forrige gang lå vi på 50mm stort sett hele tiden, så det eller en normalzoom funker helt greit. 3 blitser holder helt sikkert, jeg vet ikke hva Ole Martin har i tankene.

Lenke til kommentar

Cred too you... minus cred for å unngå å se 2 rare karer med 2 stativer og to fotosekker og en MacBook...

 

Forøvrig: Om noen har td en dag så er jeg åpen for flere treff, trenger ikke være så høytidlig. Eneste cluet er at vi må reservere tid hos ISAK, så kan ikke komme en time før.

 

Jeg har kort vei og slenger meg gjerne med om jeg får et par dagers varsel, men dere må være forberedt til å stå modell en del selv, jeg begynner å ha fått min dose nå...

Lenke til kommentar
Cred too you... minus cred for å unngå å se 2 rare karer med 2 stativer og to fotosekker og en MacBook...

 

Forøvrig: Om noen har td en dag så er jeg åpen for flere treff, trenger ikke være så høytidlig. Eneste cluet er at vi må reservere tid hos ISAK, så kan ikke komme en time før.

 

Jeg har kort vei og slenger meg gjerne med om jeg får et par dagers varsel, men dere må være forberedt til å stå modell en del selv, jeg begynner å ha fått min dose nå...

:O

Nå ble jeg overrasket...

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Cred too you... minus cred for å unngå å se 2 rare karer med 2 stativer og to fotosekker og en MacBook...

 

Forøvrig: Om noen har td en dag så er jeg åpen for flere treff, trenger ikke være så høytidlig. Eneste cluet er at vi må reservere tid hos ISAK, så kan ikke komme en time før.

 

Jeg har kort vei og slenger meg gjerne med om jeg får et par dagers varsel, men dere må være forberedt til å stå modell en del selv, jeg begynner å ha fått min dose nå...

:O

Nå ble jeg overrasket...

 

Ja har stått model 2 ganger de siste 5 dagene, og det er ikke noe morro.

 

Tja, de har kjøpt inn 3 helt nye blitser (Pakket opp i dag) med softboks og hele pakka, så det er ikke lenger nødvendig ;)

 

Flott; har du merke og greier på de?

 

Hanzel/Henzel eller noe, styrke og slikt var ikke oppgitt.

Lenke til kommentar

Hei.

Logget ut Spöka fra denne maskina nå.

 

Kan fortelle litt mer om Kulturfabrikken ISAK

 

Vi holder til på Kultursenteret ISAK, som er en del av Kulturenheten i Trondheim Kommune.

 

Kulturfabrikken ISAK er et gratis tilbud til ungdom mellom 16 og 25, som liker å jobbe kreativt med foto/film/musikk. På fotosiden kan vi i dag by på:

 

"fotostudio" med fine grønne vegger

Henzel blitzpakke 300w grunnlys, 500w blitz, softbokser og paraplyer.

2 papirbaktepper 2,72cm bredde. en sort og en hvit

Vi låner også ut kamera (til bruk i fotostudioet) et Canon Eos 400D. Stativ og fjernutløser for blitz.

Lysmåler har vi.

I samme rom finnes en iMac 20" med blant annet Adobe Creative Suite 2.

Det er også mulighet for print av cd/dvd-label, samt fotoprinter (men den er ikke fantastisk bra, Canon iP4300)

 

Dere er hjertlig velkomne til å ha flere treff hos oss eller i Cafeen. Ellers finnes det 3000kvm bygningsmasse til bruk hvis det er dårlig være ute. Lurer dere på noe, så stikk innom, vi har åpent mandag-torsdag fra 15-21, og fredag fra 15-18. Fotostudioet er bare tilgjengelig innenfor disse åpningstidene.

 

I morgen har vi åpent fra 12-18, på grunn av UKM.

 

Send gjerne en epost til [email protected], eller ring på 7254 7599. Er jeg ikke tilstede, så kan det hende dere treffer Tom eller Audun, ellers får dere legge igjen beskjed.

 

Hilsen Aslak

Endret av Kulturfabrikken ISAK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...