Fotofashion Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hei er det flere en meg som holder til på melhus.. vært artig å vite.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Curelphotography og meg selv er i Verdal/Steinkjer-området Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 hehe.. et stykke unna Hadde vært arti å kokt ihop et photo workshopp. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg og Julie tenkte å mekke oss en, kan sikkert være med =) Få med noen modeller på en studio en kveld og fotografere masse =) Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Jeg er i fra Verdal Endret 9. november 2007 av PerArneN Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Har kontakt med 3 jenter fra Verdal nå, så må jo være mulig å få laget en workshop her en gang..? Men spørs jo om vi får låne ut studio til alle og enhver da Ole M? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Så lenge vi er der å passer på så burde det gå greit =) jeg hadde jo 4 folk + bare lille svake meg der. de kunne jo lett ha rana oss! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Tenkte mer sånn at noen får bruke studio gratis og så dele ut bildene derfra jeg, uten å ha tilknytning til Studio G Tviler på de raner oss, haha. Hadde tatt dem lett anyway. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 hehe trur du det .. Ingen som liker utefotografering med "studio" oppsett? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg tror jeg var full da jeg skrev det forrige innlegget :!: Jo, kan godt ta ute Om noen har utstyr, that is.. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Juliess, morten har kjøpt SB800 og en sigma blitz...=) for nikon! Liker utefotografering på sommeren, ja. Men ikke på vinteren =) Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 yes har kun 3 vivitarer som jeg bruker.. men de duger enda . Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Halla! Jeg bor på Tiller! Du vet nok sikkert hvor det er. Jeg skjenner noen i Melhus. Kristian Løberg (sønn til politi mester/betjent/etter eller annet), Lars Magne Oppland og familien Aune. Og også Anita Elvedal og mart(h)e høvik. Mulig du har hørt om de. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Halla! Jeg bor på Tiller! Du vet nok sikkert hvor det er. Jeg skjenner noen i Melhus. Kristian Løberg (sønn til politi mester/betjent/etter eller annet), Lars Magne Oppland og familien Aune. Og også Anita Elvedal og mart(h)e høvik. Mulig du har hørt om de. nåja.. er byåsengutt som har flytta ut av byen... stor pendler hehe. så jeg vet godt hvor tiller er. Lenke til kommentar
verdifull Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Bor på byåsen jeg Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Tja å å pendle fra Melhus og til byen (Studerer du?) er sikkert kjipt. Brodern gjør det hver dag. Selv trenger jeg bare å ta 10 min med buss til Heimdal Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Men er det interesse for et sånt slags "trøndertreff"? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Men er det interesse for et sånt slags "trøndertreff"? I trondheim ja... Jeg har i alle fall ikke mulighet til å dra til bondelandet. Tenker vi på fotograferings-treff da eller? Da kunne jo du muligens snakket med Studio G i Trondheim ved/på foto Schrøder for lokale da, eller? Kunne godt likt å sett noen som kan dette med studio foto i arbeid. Du og cruel'n er vel så og si litt mer drevne, enn i alle fall meg... Endret 11. november 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
verdifull Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg kan veldig lite om fotografering Men vil gjerne henge meg på og kanskje fange opp et tips eller to Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Men er det interesse for et sånt slags "trøndertreff"? I trondheim ja... Jeg har i alle fall ikke mulighet til å dra til bondelandet. Tenker vi på fotograferings-treff da eller? Da kunne jo du muligens snakket med Studio G i Trondheim ved/på foto Schrøder for lokale da, eller? Kunne godt likt å sett noen som kan dette med studio foto i arbeid. Du og cruel'n er vel så og si litt mer drevne, enn i alle fall meg... Bondelandet? Vel, noen av oss må ta tog uansett, så om det er deg eller meg spiller jo liten rolle.. Jeg har bil, men ikke oppkjøring før om 1 mnd Tror ikke vi får låne studio i Nordregate, har ikke nøkler osv dit. Det er ikke vår avdeling, dessverre. Vel. cruel har mye mer erfaring enn meg, da så han er nok flinkere sånn sett, tror jeg. Til å bruke studio og sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå