tassen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg skal kjøpe en ny HP-maskin. Ja, det må være en HP på grunn av diverse ting. Mitt spørsmål er om denne maskinen (se link) også duger som en god spillmaskin. Kan noen av dere som har peil på systemkrav til de nyeste pc-spillene gi meg en tilbakemelding på dette? Det er en HP Compaq 8510w mobil arbeidsstasjon. http://h10010.www1.hp.com/wwpc/no/no/sm/WF...8-80117378.html Thanks! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Om jeg ikke tar helt feil er ikke NVIDIA Quadro kortene byggt til å spille med. Mens ati korte kjenner jeg ikke til. For spilling vil jeg heller gått for et kort i gforce serien, hvis du skal ha Nvidia kort da. Lenke til kommentar
TheChef Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Denne maskinen er en av de beste kraftpakkene i 15,4" størrelsen nå for tiden. Grafikkortet er laget mest for bedrifter og 3d-modellering eller grafisk jobbing og er meget bra for det. Så vidt jeg har forstått så er kortet basert på GeForce 8600 GT som jo er veldig bra for spilling. Jeg har lest at det skal gå fint å legge inn drivere for Geforce-serien og at det skal fungere helt fint. Det vil da yte tilsvarende Nvidia Geforce 8600 GT (DDR3) i spillsammenheng, og det er jo veldig bra. Søk litt på nettet så finner du en del om dette. Spesiellt har jeg funnet en del om dette på http://notebookreview.com Har selv nylig bestillt 8510w ;-) Lenke til kommentar
TheChef Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Må legge til at hvis du skal prøve GeForce-drivere så tror jeg det er noen spesielle versjoner som er best for dette (kanskje ikke de nyeste) og det står en del om dette på www.notebookreview.com Skal selv sjekke mer inngående om dette når jeg får min 8510w Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå