Gå til innhold

Off topic - spørsmål

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Hans Erling skrev (2002-01-07 05:28):

Først må jeg si at jeg syntes dette var en sånn passe uintresann "diskusjon" der mange av svarene som forventet var omtrent helt like, men når jeg først har rotet meg inn her kan jeg jo si til DigitalOverride at selv om du (og jeg) liker Nero er det ikke sikkert alle andre gjør det.

men heldigvis er det slik at ikke bare nero støtter mp3->wav "on the fly", men også WinOnCd (eller var det Easy Cd Creator?, for meg ser de programmene helt like ut;)

Lenke til kommentar

hæ? winamp er jo det beste MP3 programmet som finnes. selv om jeg ikke har prøvd musicmatch.

Enklere og greiere kan det ikke bli.

Grunnen til at jeg bruker winamp, og ikke gidder å teste andre er at jeg er blitt avhengig av diverse plugins som Sqrsoft Crossfader, Wowthing (gir heftig lyd og bass), TransparentFX, + det desidert beste visual plugin'en som finnes - MILKDROP !

(ser mye bedre ut enn andre og jeg får ca 4 ganger så mange FPS som i alle andre...)

når det gjelder mp3 decoding og slikt, så for det

1. decoder ikke de fleste brenneprogrammene mp3'ene direkte? (easycdcreator f.eks.)

for det 2. det finnes mer enn nok av plugins som fikser biffen fint...

[ Denne Melding var redigert av: GeeZuZz på 2002-01-07 17:08 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-06 04:20, DigitalOverride skrev:

Hvorfor konvertere mp3'er til wav i det hele tatt?

wav filer tar jo stoor plass, og Nero fikser jo mp3 filer om til wav "on-the-fly"... Tok ikke hele poenget med den der, jeg.

Jeg trengte det, fordi jeg hadde en *.mp3 fil som jeg skulle ha som startup-lyd...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...