Lokiboki Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg fikk mitt i dag, å ble definnitivt ikke skuffet etter å ha spilt 360 versjonen sammen med en kammerat i går.. Ble nesten redd da jeg så hvor bra 360 versjonen så ut på tv'n min, men ps3 versjonen ser faktisk enda litt bedre ut.. .Føler med deg triip.. Dette holder ikke, du bor til og med mye nermere utsendelsessted en hva jeg gjør.. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Bra en sjekket postkassen en ekstra gang, siden budet tydeligvis var svært sen. Får teste dette Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Kjøpte det heller i butikken jeg så sender jeg tilbake spillet så de overfører pengene tilbake til meg. Orka ikke vente mer! Fra nå av skal jeg slutte å bestille på nett trur jeg...Får se! Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Haha, så i postkassa i dag faktisk så lå spillet der. Så da kom det litt sent i går. Men da bare bytter jeg det jeg fikk i posten på EB games så får jeg heller et gavekort der på 600 kr isteden for å sende spillet tilbake og få 400 kr forde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå