.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Mitt ble sent fra platekompaniet på onsdag og jeg fikk det igår. Bor i Sandnes. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Nei, han kjøpte det siste på gamezone her i Kr.Sand.. Dem hadde fått inn 2 kasser, men alt gikk unna som varmt brød.. Irriterer meg grenseløst, men burde vel forstått at prisen var for god til å være sann.. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Ahh, great! Blir gal av å høre om alle som har spillet.. Spesielt de som allerede har fått det i posten fra platekompaniet! Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Ja ass...Men det har da blitt sendt med brevpost så burde vært her i går egentlig. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Tror jeg skal ta å sende en mail med dem å høre hva det kan være som er feilen til at jeg enda ikke har motatt spillet.. Er vel muligens posten dette, men alltid når jeg har bestilt fra absoluttspill med brevpost, har det ligget i kassa dagen etter det ble sendt.. Hmm.. Lenke til kommentar
psino Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Har platekompaniet fått det inn i butikkene sine? Lenke til kommentar
psino Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Har platekompaniet fått det inn i butikkene sine? Takk Triiiip, men de var dessverre utsolgt her i Trondheim. Blir evt. en tur til Elkjøp senere i dag for min del. :S Står forøvrig at prisene i butikken ikke nødvendigvis er samme som på internett for Elkjøp. Noen som vet om dette pleier å være tilfellet på spill? Ligger på 495 på internett: Clicky Endret 9. november 2007 av psino Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 I butikken koster det sikkert 599,-... Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Fikk mitt fra absoluttspill igår. De sendte onsdag. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg kjøpte det i butikken i dag i Porsgrunn for 399,-. De hadde massevis av CoD4 til både PS3 og 360. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Skulle heller ha kjøpt det i butikken jeg å... Lenke til kommentar
Tberg Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Det virker ikke som om lefdal, expert eller elkjøp har fått inn spillet i trondheim:( Edit: De har plenty av det på Elkjøp tiller i trondheim Endret 9. november 2007 av Tberg Lenke til kommentar
psino Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Det virker ikke som om lefdal, expert eller elkjøp har fått inn spillet i trondheim:( Edit: De har plenty av det på Elkjøp tiller i trondheim til hvilken pris? er det billig nok, kjører jeg bort på flekken Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Hva bør jeg gjøre om jeg ikke får spillet i morgen fra platekompaniet? Lenke til kommentar
jkr83 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 499,- for cod4 på elkjøp tiller Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Håper det kommer i morgen etter tre dager, er vel egentlig maks det bør bruke. Skal vel fortsette å kjøpe fra utlandet, som f.eks 6-7 dager fra hong kong. Får se om en kjøper det på elkjøp om det ikke kommer, 100kr ekstra med angrefrist etc. Endret 9. november 2007 av EG-s Lenke til kommentar
EvigMunk Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Bestilte også på platekompaniet.no på onsdag, men har ikke kommet ennå. Håper på i morgen.. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Kom ikke i dag heller... Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Den der kjiip ass Triip, blir også så ekstremt frustrert når spill i posten er seine. Jeg har heller ikke fått det enda bestilte ikke fra platekompaniet, men alikevel er det kjipt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå