Triiiip Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg sjekket postkassen i dag igjen og ingenting lå der. Bare reklame og litt post til mor og far. Fatter ikke at det tar så lang tid når andre som har bestilt derifra og mottok spillet i går. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg antar at de sender med brevpost defra, Post A. Og det tar 1-2 dager, men hvor er det du bor hen da ? Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Ja de sender med brevpost. Bor i sarpsborg. Er ca 1 time og 20 minutter med bil fra Oslo. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg tror det er en spilltyv i Posten. Er jo ingen som mottar spillene sine lengre uansett hvor de bestiller fra.. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Hadde fri i dag, hadde gledet meg sånn å game. Håpet på å få det i går å egentlig men. Så sitter folka i klanen min å gamer så har jeg faen ikke fått det enda. Jeg gir opp ass.... Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 kanskje posten du sjekket i dag var fra i går? Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 kanskje posten du sjekket i dag var fra i går? Nei, sjekket i går også. Da var det bare annen post til foreldra mine og reklame. Samme som i dag. Lenke til kommentar
StrawhatLuffy Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg fikk det i posten i går formiddag etter å ha forhåndsbestilt det på onsdag. Kongespill! Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Og du hadde bestilt det fra platekompaniet? Skjønner ikke hvorfor det er sånn ass. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Fikk mitt i går. Fikk mail om at det var sendt den 7. november kl. 13. Så det gikk kjapt. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Fikk også mail om at det hadde blitt sendt. Stikker opp til postkontoret nå å skal snakke med dem. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Fikk også mail om at det hadde blitt sendt. Stikker opp til postkontoret nå å skal snakke med dem. All Brevpost går rett fra Postomdelingen til postkasser og ikke via Postkontoret (Men untak når brevet/pakken er for stor og må hentes på postkontor via hentelapp) Så vist du vet hvor Postbudene sorterer all posten ville jeg tatt meg en tur bort ditt Endret 9. november 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Fant ut det nå! Men får se om jeg tar meg en tur dit senere. Da må jeg bli kjørt, orker ikke å sykle i det været her mer. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Mitt ble sendt fra gamezone den 6. men jeg har ennå ikke mottatt noe.. Tullinger. Lenke til kommentar
Torro Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Kom i posten fra Platekompaniet i dag, sendt på onsdag.....bare GH3 i rest nå, 2 uker igjen Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Fikk det faen ikke i posten jeg heller! Ble sendt onsdag.. Siste gang jeg bestiller et spill i Norge, fra andre nettbutikker en absoluttspill.. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Er så sjukt rart noen fikk spillet fra de i går da! Faen ass! Har så vilt lyst på det her nå... Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Ja, samme her.. Vurderer å sende en mail, å spørre om hva faen det er de driver med.. Hjelper ikke at en kammerat akkurat ringte å fortalte hvor lykkelig han var etter endelig ha fått spillet, og om jeg ble med på en god runde online.. Dette holder rett og slett ikke da platekompaniet garranterte meg spillet på realease! Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Mhm! Men han kameraten din, hadde han bestilt fra platekompaniet han å? Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 hvordan sender platekompaniet? Ble sendt på onsdag, så normalt skulle det vært fremme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå