eirikst Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hei, i jobben min fyller vi ut en del skjemaer daglig. Dette går for tiden per hånd. Jeg er ikke så fan av dette, og vil helst ha en pc hvor jeg kan fylle ut div skjemaer - printe et eksemplar - og lagre et eksemplar elektronisk i stigende rekkefølge. Er det noen som har forslag til software, eller kan peke meg i riktig retning. Takker for all hjelp. Eirik Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Det kan for eksempel gjøres ved å lage en mal i Word. Her er link til en makro du kan bruke for å lage nummererte filnavn i stigende rekkefølge: http://pubs.logicalexpressions.com/pub0009...ticle.asp?ID=32 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå