Fritidsproblem Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 huff, for ett dårlig spill... likte sof2 veldig godt.. men sof 3 var elendig.... Lenke til kommentar
worthy Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Spillet er noe av det mest elendige jeg har testet i nyere tid, glad jeg ikke er dum nok til å bruke penger på noe skrap fra AV. Råder de fleste til å se videoer og/heller prøve det først, så du virkelig får se hva slags skrap du kommer borti Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 De få videoene jeg har sett av spillet ser utrolig bra ut, men blir ikke å kjøpe spillet etter så mye negativ omtale. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Som sagt to ganger tidligere - har dere proevd 64bit Vista? Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Spillet er helt elendig, og kan vel egentlig beskrives som et siste skudd i ryggen på en allerede døende "SoF"-pasient. Dette spillet bærer preg av å være utviklet på et par uker, i tillegg til at utviklerne tilsynelatende ikke likte det de holdt på med, noe som resulterte i "la oss få det unnagjort og tjene noen raske slanter"-holdning. Noe jeg forøvrig merket allerede i menyene. (Kan jo faen ikke endre på video-settings!). Hvorfor i helvete misbruker de Soldier of Fortune-navnet med dette pisset her? Det skulle ikke vært lov! Endret 27. november 2007 av Limstift Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Æsj for noe dritt. Ikke nok med at det er buggete og slittsomt, men så er faen ikke John Mullins med. Snakk om å skyte seg selv i tryne. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Etter å ha sett diverse videoer ser det jo egentlig ut som Counter-strike :/ Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Installere sof1 ftw. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Etter all denne negative omtalen, ser jeg meg nå nesten nødt til å teste ut nr.3 i serien. Selv om jeg egentlig tror at det er bedritent. Det første SoF spillet likte jeg skikkelig godt og runda flere ganger (skuffende slutt tho) mens SoF2 ble heller bare sånn passe, men utrolig morsomt på lan. Sof 3 tror jeg hovedsaklig prøver å surfe på masse blod og gørr. Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Som sagt to ganger tidligere - har dere proevd 64bit Vista? installer patch 1.1 eller noe, så funker det i vista 64bit. ikke at det er verdt det da, spilte i 5 min selv og syntes spillet sugde maks. Endret 29. november 2007 av nilsMeister Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Må bare advare folk fra å kjøpe dette spillet. Det er IKKE noe slaks form for beskytelse i den. Det er fritt frem for hacks/cracks og cheats. Enaste jeg likte at du ikke kunne chate i spillet. Hærligt å ikke måtte høre på de gråtende drittungene....men akk for noe dritt spill.... Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Det jeg så av bilder og videoer på nettet ser jo bra ut! Folk slakter dette spillet som rene grisen. Er det virkelig så dårligt at det er usbillbart som Boiling Point Road To Hell spillet som komm ut for noen år siden? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Det jeg så av bilder og videoer på nettet ser jo bra ut! Folk slakter dette spillet som rene grisen. Er det virkelig så dårligt at det er usbillbart som Boiling Point Road To Hell spillet som komm ut for noen år siden? Verre vil jeg si, dessuten var boiling point i bunn og grunn ett veldig bra spill minus bugsene, mens payback bare er 100% elendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå