Gå til innhold

SoF:Payback has gone gold!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet er helt elendig, og kan vel egentlig beskrives som et siste skudd i ryggen på en allerede døende "SoF"-pasient. Dette spillet bærer preg av å være utviklet på et par uker, i tillegg til at utviklerne tilsynelatende ikke likte det de holdt på med, noe som resulterte i "la oss få det unnagjort og tjene noen raske slanter"-holdning. Noe jeg forøvrig merket allerede i menyene. (Kan jo faen ikke endre på video-settings!).

 

Hvorfor i helvete misbruker de Soldier of Fortune-navnet med dette pisset her? Det skulle ikke vært lov!

Endret av Limstift
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Etter all denne negative omtalen, ser jeg meg nå nesten nødt til å teste ut nr.3 i serien. Selv om jeg egentlig tror at det er bedritent.

Det første SoF spillet likte jeg skikkelig godt og runda flere ganger (skuffende slutt tho) mens SoF2 ble heller bare sånn passe, men utrolig morsomt på lan.

Sof 3 tror jeg hovedsaklig prøver å surfe på masse blod og gørr.

Lenke til kommentar
Det jeg så av bilder og videoer på nettet ser jo bra ut! Folk slakter dette spillet som rene grisen. Er det virkelig så dårligt at det er usbillbart som Boiling Point Road To Hell spillet som komm ut for noen år siden?

 

Verre vil jeg si, dessuten var boiling point i bunn og grunn ett veldig bra spill minus bugsene, mens payback bare er 100% elendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...