Gå til innhold

SoF:Payback has gone gold!


Anbefalte innlegg

Kanskje SoF 3 er for spesielt interesserte, så slutt å whine om at spillet er så dårlig. La vær å kjøp det..

 

Poenget her er hvis han hadde kjøpt det uten å ha lastet det ned først, ville han brukt flere hundre kroner på ren dritt. Greit å prøve et spill før man kjøper det, og når det ikke kommer en demo hvordan skal man da gjøre det lovlig?

 

Akkurat hva jeg mente. WORD :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må også si meg enig i han som lasta ned spillet. Har vært stor fan av de to tidligere spilla men dette var virkelig som å pisse på SoF-serien. Grusomt!

 

-Fryktelig billige menyer (lagd på 5min muligens)

-Våpenfølelsen er ikke der (crosshair over løpet i iron sight). Altså man bruker ikke siktet egentlig

-Level design utrolig dårlig (går på skinner, fiender spawner konstant rundt deg)

 

Dette er bargain bin-materiale og kan ikke sammenlignes med de siste FPS'ene som har kommet ut i det siste.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Det er noe av det dummeste jeg har lest på lenge. Det kom ingen demo av Assasins Creed. Var spillet en svindel? Var Oblivion kanskje en svindel? Det kommer nesten ikke en eneste demodritt av spill i dag fordi det begrennser friheten og spilleopplevelsen, men spillene er fremdeles gode. Kanskje SoF 3 er for spesielt interesserte, så slutt å whine om at spillet er så dårlig. La vær å kjøp det..

Godt å høre at du leser stort sett veldig intlig...intili...intellieg...hmm...SMARTE ting...

Nå kommer det faktisk ut en del demoer også...I would know... jeg har lastet ned en hel del av de...

Føler kanskje også at jeg er/var en av de spesielt intresserte...likefullt...jeg lar være å kjøpe det...

Føler også at det er greit at når spill er dårlige...spesielt SÅ dårlige...at folk advarer mot å kjøpe det...

Så slutt å lese innlegg om spill og bare kjøp de spillene som har stilige covre... det kan være at de er verd pengene...men ikke kom å whine når de hadde vært bedre om covrene kom med en tom DVD-R plate...

 

Kanskje det er greit at folk ikke sluttet å syte om at de ble lurt av nigerianske svindlere også... folk må jo få finne ut av slik selv...?

Lenke til kommentar

da er rart, SOF 1 og 2 hadde faktisk mer komplisert skade system, skyter man noen i hode forsvinner hele saken med en gang, i SOF 2, kunne hode deles i 4-5 forskjellige deler, hjernen kunne vises osv.

 

og jeg har heller ikke sett noen tarmer enda, alt som skjer når man skyter folk er at armer og bein forsvinner og det spruter kjipt blod, syns spillet var veldig tamt

Lenke til kommentar

vel en hel gjeng av oss fra sofpayback.com sendte cauldron en mail etter å ha mottatt sof 3. alle klagde på det samme. nå har david durcak opprettet konto der å lovt at spillet skal få endel patcher. han har også lovt å implementere mye av det som er foreslått, ta imot inspill og ellers svare på endel spørsmål fra forumbrukerne.

Endret av (ODIN)
Lenke til kommentar

Jeg leste i en artikkel at SOF2 faktisk hadde hele 36 treffpunkt på kroppen (SOF1 hadde 24). Dette stemmer da svært dårlig overens med SOF3 som nevnt over. Jeg er usikker på om man feks. i det hele tatt kan skyte bort lemmer fra albue & knær i SOF3. Om dette er tilfellet blir det jo i praksis bare 5 punkt: Hode, armer & bein.(+kropp) I beste fall 9 dersom albue og knær fungerer. Uansett er det jo da kjempedårlig i forhold til forgjengerne. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...