Gå til innhold

SoF:Payback has gone gold!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det kommet noen demo enda til pc?

 

 

det er en grunn til at det ikke er kommet noen demo. spillet stinker så mye at jeg for det meste har lyst til å knuse hodet mitt fem ganger ned i pc bordet forran meg, for så å hoppe ut av vinduet å bli påkjørt av trikken flere ganger.

 

det morsomme er at cauldron og activision fikk så mye klager de første timene etter lansering at de har lovet å patche spillet grundig. flere sofgeeks har snakket med utviklerne. dog dette gjennstår å se. slik det er nå er det helt grusomt å se hva de har gjort med serien.

Lenke til kommentar
er det kommet noen demo enda til pc?

 

 

det er en grunn til at det ikke er kommet noen demo. spillet stinker så mye at jeg for det meste har lyst til å knuse hodet mitt fem ganger ned i pc bordet forran meg, for så å hoppe ut av vinduet å bli påkjørt av trikken flere ganger.

 

det morsomme er at cauldron og activision fikk så mye klager de første timene etter lansering at de har lovet å patche spillet grundig. flere sofgeeks har snakket med utviklerne. dog dette gjennstår å se. slik det er nå er det helt grusomt å se hva de har gjort med serien.

er det så dårlig??ifølge de klippene jeg har sett på you tube så dette fett ut.

 

hva er det som er så galt?

Endret av rbr
Lenke til kommentar

Hadde i utgangspunktet bestilt meg spillet, gleda meg som en unge da de to foregående spillene var Store (merk stor "S").

Leste noen tråder om det og ble litt skeptisk, så jeg gjorde den store synden og lasta det ned...

Avbestilte tvert. Dette blir ett spill jeg ikke gidder spille ferdig...

 

Som ihuga SoF-fan så er jeg meget skuffet.

Hadde blitt imponert om det hadde vært en guttunge med litt dataskills som hadde laget dette som en ulisensiert SoF3, men når det er laget av noen som faktisk tror de kan kreve penger for dette.

 

Jeg kjøper stort sett alt...det er svært sjelden jeg laster ned. Har kjøpt, COD4, Crysis, FEAR PM, Enemy Territory bare av spill de siste par ukene og skal bestille Assassins Creed straks jeg vet system krava.

Bruker kanskje noen tusen hver måned på spill, film og musikk...

 

Poenget mitt er:

 

Selv om jeg lasta ned fullversjonen av SoF3 så anser jeg ikke det som kriminelt... jeg anser det som at jeg avslørte svindelen deres... for det hadde vært nettopp det dersom jeg hadde betalt for det.

Hadde jeg kjøpt det i butikken så hadde jeg gått tilbake med det og klagd... Ikke at jeg hadde regnet med å få penga tilbake, men om ikke annet for å gi ett signal til forhandlerne slik at de kanskje hadde frarådet andre å kaste penger til rottene...

 

Sint ja :thumbdown::grumpy::hrm::angry::realmad:

 

Og for de som lurer... spillet er avinnstallert, nedlastede filer er slettet og skal defragmentere harddisken i natt.

Hadde virusdreper firmaene hatt litt humor, så hadde de lagt en oppdatering som hadde trigget dersom sof3.exe hadde kommet på maskinen :!:

Endret av Griffin
Lenke til kommentar

Dette blir litt off-topic men som jeg lenge har tenkt så burde spillfirmaer være pålagt og gi ut demoer av spillene sine (uansett hvor bra eller dårlig spillet er) hvis de virkelig vil at vi ikke skal laste ned spillet før vi finner ut om vi skal kjøpe det eller ikke. Svindel.

 

Nå har ikke jeg prøvd dette spillet men jeg tror gjærne på at det er dårlig, spill som det ikke kommer demo til er som regel det. SVINDEL

Endret av RougeAlien
Lenke til kommentar

Det er noe av det dummeste jeg har lest på lenge. Det kom ingen demo av Assasins Creed. Var spillet en svindel? Var Oblivion kanskje en svindel? Det kommer nesten ikke en eneste demodritt av spill i dag fordi det begrennser friheten og spilleopplevelsen, men spillene er fremdeles gode. Kanskje SoF 3 er for spesielt interesserte, så slutt å whine om at spillet er så dårlig. La vær å kjøp det..

Lenke til kommentar
Kanskje SoF 3 er for spesielt interesserte, så slutt å whine om at spillet er så dårlig. La vær å kjøp det..

 

Poenget her er hvis han hadde kjøpt det uten å ha lastet det ned først, ville han brukt flere hundre kroner på ren dritt. Greit å prøve et spill før man kjøper det, og når det ikke kommer en demo hvordan skal man da gjøre det lovlig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...