turb0man Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Releasedato: USA 13/11 og Europa 30/11 Endelig er det offical at spillet er i rute, se offisielt forum SoF:Payback forum Offisiell hjemmeside er: SoF: Payback Hvor mange av dere SoF2'ere er med videre? Ser allerede på Paybackforumet og andre steder at det er MANGE av de gamle traverne som har begynt å børste støv av ak'en sin Satan kor æ gler mæ! Grenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaade! Endret 9. november 2007 av turb0man Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Høres bra ut Men er system kravene til pc lagt utt noen plass? er ikkje sikker på om eg skal ha det til Pc eller Xbox 360 Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Høres bra ut Men er system kravene til pc lagt utt noen plass? er ikkje sikker på om eg skal ha det til Pc eller Xbox 360 Ingen systemkrav er offentliggjort enda, men det er rett rundt hjørnet (forhåpentligvis idag) Ville nok gått for PC-versjonen da FPS-spill til konsoll etter min og de fleste andres mening DEFINITIVT ikke er bra! Lenke til kommentar
Josso Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg er med videre! Enten som; Skogsplanten, Brutal eller LemoN... er ikke helt sikker på hvilket nick jeg skal ta med meg, blei litt mange til slutt i sof2, hehe Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Tror det blir et elendig spill, men sikkert verdt å prøve. SoF 2 var elendig.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Høres bra ut Men er system kravene til pc lagt utt noen plass? er ikkje sikker på om eg skal ha det til Pc eller Xbox 360 Ingen systemkrav er offentliggjort enda, men det er rett rundt hjørnet (forhåpentligvis idag) Ville nok gått for PC-versjonen da FPS-spill til konsoll etter min og de fleste andres mening DEFINITIVT ikke er bra! Eg har ingen problem med FPS spill på konsoll, derfor eg vurderer Xbox 360 versionen Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg er med! De første videoene fra Payback så dritdårlige ut men det gjorde ikke de nyere. Hvis det ikke var filmer da... Jeg digga historien i Soldier of Fortune, både 1 og 2. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) gleder meg til det kommer.men synd at det ikke kunne kommet den 23/11 som det var muligens snakk om. blir en uke ekstra med venting nå.faen faen faen i helvete! jaja får vel fyre opp sof 2 double helix i mellomtiden. Endret 9. november 2007 av rbr Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Jeg har sett et par videoer fra multiplayer og det ser VELDIG lovende ut Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Noen som har peiling på om det vill være innevoller og slikt som detter ut av dem? Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Slippes "over there" idag! Er jævli spent på dommen fra de amrikene som får satt kloa i et eksemplar iløpet av dagen Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ja i dag kommer SoF:Payback ut til piratene her i norge Ikke at eg kommer til å laste det ned får det er jo ulovlig Lenke til kommentar
STORA1 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Spillet slaktes dessverre, folk er lyn forbannet rett og slett. http://www.sofpayback.com/forum/viewforum.php?forum_id=2 Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Sittet og spilt ett par timer nå, inntrykket er som følger. Det formerlig regner kroppsdeler, utrolig fett faktisk:D Følelsen av og zoome inn fra lang avstand med sniper for så blåse hodet av han mens benpipene flyr er rasende festlig. Litt kjedlig start grafikkmessig men tar seg veldig opp fra andre "location". Konklusjonen er vel som følger : Likte du de forrige spillene elsker du dette. Testet forøvrig 360 versjonen Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Folk på Half-Life forumet sa at spillet suger rumpe, og at multiplayer delen fortjener 0/10 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Nesten gøy å lese på det forumet hvor de slakter spillet. Jeg gledet meg litt til dette, synes det er digg å kunne skyte av armer og ben. Men det her høres bare tragisk ut. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Prøvde det i fem minutter og avinstallerte. Ikke game of the year akkurat Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Virker som de har fjernet "groinshot"... bah Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Offisiell hjemmeside er: SoF: Payback Linken fungerer ikke.. Lenke til kommentar
(ODIN) Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) er die hard fan av sof serien men må bare si at mp delen er det mest uferdige jeg noen gang har spilt. greit at dette er et value spill men en hel del mennesker har jobbet på det. deriblandt raven. kan ikke stille på instillinger fordi det ikke finnes instillinger. kan ikke chatte med andre ingame. finnes ingen console. finnes ikke lean. spillet krever ikke et serial eller disc, adjø punkbuster. virker ikke ut som det lett å modde, etc etc listen bare fortsetter og fortsetter... dette var en enorm skuff for meg. jeg er rett og slett forbannet edit man kan engang ikke se hvilken ping det er på serveren man skal velge. skal man opprette en spillserver må man kjøre den fra egen pc og grensen for spillere er 12 stk Endret 15. november 2007 av (ODIN) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå