Joachim_F Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 David Speyrer fra Valve har fortalt at selskapet planlegger å gjøre noe svært ambisiøst for Half-Life 2: Episode Three. Les mer Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 De skaper ikke noe mindre forventninger ved komme med en sånn uttalelse.. Lenke til kommentar
Muda Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Har en liten teori. Tror det blir et coop spill mellom Portal og HL-2. Eller at Gordon og Portal-dama møtes. Ettersom det ble en liten cliffhanger i Portal. Gleder meg uansett, ble veldig nysgjerrig på det skipet. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Venter på portal gun i E3. Trord et i tilfelle blir veldig begrensede områder i spillet man kan bruke den på. E2 semi-spoiler De snakka jo om Aperture Science helt i slutten av E2... Hinthint? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 eeeeek, jeg må snart bli ferdig med skolearbeidet sånn at jeg kan spille hl2 , lost coast, ep1, ep2 og portal =0 Føler jeg ligger litt etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg