martyman1 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hvordan får man høyere/lavere volum ved musikkavspilling K850i ? Har prøvd knappene for hørevolum oppe på siden. Finner heller ingen innstilinger i tlf for dette. Noen som vet/har lignende erfaringer? Lenke til kommentar
Pak Ling Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hvordan får man høyere/lavere volum ved musikkavspilling K850i ? Har prøvd knappene for hørevolum oppe på siden. Finner heller ingen innstilinger i tlf for dette. Noen som vet/har lignende erfaringer? jeg får det heller ikke til =S fikk det til i starten men funker ikke lenger =S Lenke til kommentar
Pak Ling Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hvordan får man høyere/lavere volum ved musikkavspilling K850i ? Har prøvd knappene for hørevolum oppe på siden. Finner heller ingen innstilinger i tlf for dette. Noen som vet/har lignende erfaringer? jeg får det heller ikke til =S fikk det til i starten men funker ikke lenger =S Har fått det til å funke nå! Men merk! Funker bare når jeg bruker HF og ikke blåtann HF! =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hvordan får man høyere/lavere volum ved musikkavspilling K850i ? Har prøvd knappene for hørevolum oppe på siden. Finner heller ingen innstilinger i tlf for dette. Noen som vet/har lignende erfaringer? jeg får det heller ikke til =S fikk det til i starten men funker ikke lenger =S Har fått det til å funke nå! Men merk! Funker bare når jeg bruker HF og ikke blåtann HF! =/ Da må volumet stilles på Bluetooth-headsettet ditt Ikke alle headsett som støtter at telefonen får velge volumet Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Har også dette problemet nå, noen som har funnet en løsning ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå