Jdronnen Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg har en 704kb linje fra det beryktede MIMER AS , som dere sikkert har hørt mye positivt om her på forumet ! Men ja, tilbake til saken. Jeg feks. setter på nedlasting med FTP, (flashFXP) , så stikkker jeg på trening eller what ever. Og når jeg da kommer tilbake så er det OFTE at denne nedlastingen er stoppet. Det står bare disconnected , Og det er sinnsvakt irriterendes i lengden, feks viss jeg skal laste ned noe om natten osv. Hvorfor skjer dette ? Noen som har opplevd noe av det samme ? Innstillinger i MODEMET ? eller !? Takker for alle svar ! Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Mulig det er at du har satt den opp til disconecte etter noen min i Egenskaper for internett. sjekk det ut først. Lenke til kommentar
Jdronnen Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 Neida... det er ikke noe slikt tror jeg ! Men jeg setter på FTP nedlasting, så går det en stund og så disconnecter den bare automatisk.. Så må jeg skru AV OG PÅ igjen modemet, starte opp igjen FTP programmet og fortsette DOWNLOAD:.. ! Jææævlig irriterendes , når jeg er vekk , og regner med å få lasta i 5tima, så kommer jeg hjem , og den har Disconnecta etter 1 !! INGEN SOM KAN HJELPE MEG ? Har hørt noe om åpne portene i konfigureringa i modemet ???!! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 funker helt fint med meg Du kan såklart prøve å forwarde port 21, men skal ikke ha noe å si ved nedlasting fra ftp . . . Det er mulig at FTP er sperret i routeren, men da skulle du ikke ha fått lastet ned en eneste MiB. Sjekk under security i routeren. Der er det ett valg som heter: FTP traffic is blocked from the WAN to the LAN Det skal ikke være krysset ut. Kontakt meg på IRC hvis du ikke får det til. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Ustabil linje? Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Er visst mange som har det problemet, har du NYE ADSL?? Min 704/fri linje har vært helt stabil i over et år.. aldri noe krøll. En kamerat av meg har samme problem, lurer på om det kan ha noe å gjøre med Telenors programvare... bruker du den? I såfall fjern den uansett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå