Kentinho Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Ser de sender med en "Tin-box" for de som forhåndsbestiller. Hadde tenkt å bestille der, men jeg vet jo egentlig ikke hva en "Tin-box" er. Hva er det? Hvis det er noe kjedelig dritt så bestiller jeg heller hos absoluttspill. Lenke til kommentar
kinag Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Mest sannsynlig så kommer spillet i en tin (metall) boks som denne: http://www.gamersblogs.com/images/galleryi...8493575_mid.jpg Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Mest sannsynlig så kommer spillet i en tin (metall) boks som denne: http://www.gamersblogs.com/images/galleryi...8493575_mid.jpg Stilig Blir nok den der da! Gleder meg til neste uke :!: Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Gleder meg villt til å snike rundt i de store byene. Ser ut til å bli et fantastisk spill. Lenke til kommentar
kinag Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Mest sannsynlig så kommer spillet i en tin (metall) boks som denne: http://www.gamersblogs.com/images/galleryi...8493575_mid.jpg Stilig Blir nok den der da! Gleder meg til neste uke :!: vennligst ikke quote meg på det for jeg er ikke 100% sikker. Derfor jeg sa "Mest sannsynlig" Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Kommer ikke den metall-boksen hjem i posten til meg, så vet jeg hvor du bor Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Er dette den Limited Edition? altså ikkje den med statue men den andre? Har bestilt Limited elelr Collectors Edition til 499 på Absoluttspill, husker ikkje hva det heter Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Er dette den Limited Edition? altså ikkje den med statue men den andre?Har bestilt Limited elelr Collectors Edition til 499 på Absoluttspill, husker ikkje hva det heter Det er den vanlige edition. Ser ut som det bare er Gamezone som har den boksen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 å, hva vill Limited Edition/Collectors Edition komme i da? :S (ikkje den med statue) Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Limited Edition er den med statuen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Ok! Da er det Collectors Edition eg har bestilt men den kommer vell i Tin den og? Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Det er bare Gamezone som sender den enkle versjonen i tinn. Som jeg har sett i hvert fall Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 ja men Collectors Edition kommer i Tin? Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 ja men Collectors Edition kommer i Tin? Den med figuren? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 ja men Collectors Edition kommer i Tin? Den med figuren? hehe nei, Den med figur er vist Limited Edition. Eg har bestilt noe som heter Collectors Edition Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Bestilte nettopp den vanlige utgaven hos absoluttspill akkurat nå jeg Satser på at det kommer samme dag som xboxn kommer hjem fra ferien, glede seg Lenke til kommentar
kinag Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg sa sannsynligvis, sa ikke noe definitivt Ikke skyld på meg hvis det ikke er samme boksen, men hvis det står tin-box så er det ikke så mange andre muligheter, er det vel? Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Nå har de fjernet "Tin-box" fra Gamezone :!: Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Mest sannsynlig så kommer spillet i en tin (metall) boks som denne: http://www.gamersblogs.com/images/galleryi...8493575_mid.jpg Den var jo bare stygg.. Lenke til kommentar
kinag Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Å ja, man kan stole såpass på den siden? Foretrekker Absoluttspill.no jeg da. Eneste krøllet jeg har vært borti der var at de fikk inn fifa 08 2 dager for sent, men det skadet ikke meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå