Disco- Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg tok det bildet, litt overeksponert. menmen Lenke til kommentar
kandy Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 vil du gifte deg med meg? Lenke til kommentar
Disco- Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 (endret) jaja Endret 9. november 2007 av Disco- Lenke til kommentar
ferik Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 er det bare meg eller er det mye støy på bildet. det var et helt greit bilde, synes refleksjonen av solen ble litt i det meste laget... Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Det var et nydelig bilde du, kamera er det tatt med da? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Ekstremt med støy på himmelen der som ødelegger en del. Skjønner ikke hvordan du har fått det til Og please, stopp med den dårlig off-topic praten her. Lenke til kommentar
Disco- Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Oi, orginal bildet hadde ikke den ekstreme støyen.. da har det skjedd noe når jeg lasta det opp :o Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Støy oppstår ikke under opplasting, men kan oppstå når du lagrer et bilde i en annen oppløsning enn det det opprinnelig er tatt i. Jeg synes egentlig at refleksen er ganske stilig, men himmelen og ballen blir i det mørkeste laget. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå