Gå til innhold

Kulturo: Superbad


daubyj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Begynner jeg å bli så gammel?? Jeg synes rett og slett dette var en elendig film! Hadde jeg betalt for å se den, så hadde jeg krevd pengene tilbake! Mulig dette er en outsider av en film, men slett innhold og dårlig skuespill! En superbad film!

 

Nei. Jeg er bare 16, men synes heller ikke filmen fortjener alt skrytet den får. Ville ikke gått så langt å kalle den elendig, men den er helt middels. Elsker egentlig slike filmer, så ble glad da jeg leste anmeldelser og kommentarer og bestemte meg for å se den. dessverre var jeg skuffet etterpå.

 

VG gir den karakterkast 5, og skryter av dype karakterer, flott skuespill og rett og slett en teenagemovie med det lille ekstra. Er uenig, og fortjener på det beste en svak firer spør du meg.

Lenke til kommentar
Begynner jeg å bli så gammel?? Jeg synes rett og slett dette var en elendig film! Hadde jeg betalt for å se den, så hadde jeg krevd pengene tilbake! Mulig dette er en outsider av en film, men slett innhold og dårlig skuespill! En superbad film!

 

Nei. Jeg er bare 16, men synes heller ikke filmen fortjener alt skrytet den får. Ville ikke gått så langt å kalle den elendig, men den er helt middels. Elsker egentlig slike filmer, så ble glad da jeg leste anmeldelser og kommentarer og bestemte meg for å se den. dessverre var jeg skuffet etterpå.

 

VG gir den karakterkast 5, og skryter av dype karakterer, flott skuespill og rett og slett en teenagemovie med det lille ekstra. Er uenig, og fortjener på det beste en svak firer spør du meg.

 

Jeg bør egentlig ikke gjøre dette... men...

 

Hahahahahahaha, der får alle dere som kom for å se American Pie 6 men fikk noe helt annet! Hahaha Jeg satt å godtet meg over skuffelsen til alle de irriterende kule ungdomskole elevene som var møtt opp! Og det var ikke få av dem! :!:

 

Vel de var kanskje ikke direkte skuffet... men de fikk ihvertfall noe de ikke forventet. Og det gledet meg! Haha

 

Dessuten jeg antar at en må ha opplevd noe av dette selv for å kunne kjenne seg igjen i filmen. Jeg fikk ihvertfall en slags nostalgifølelse. Dessuten at filmen portretterer outsideren som vanligvis ikke blir sett på som verken kul eller normal var artig. Dette er et fint vitnesbyrd om at nerder er veldig ålreite folk. Og at den personen som vanligvis ikke er på de kule festene gjør minst like så artige saker på bakrommet.

Lenke til kommentar
Begynner jeg å bli så gammel?? Jeg synes rett og slett dette var en elendig film! Hadde jeg betalt for å se den, så hadde jeg krevd pengene tilbake! Mulig dette er en outsider av en film, men slett innhold og dårlig skuespill! En superbad film!

 

Enig med deg. Synes den var kjedelig. Eneste delen av filmen jeg likte var den delen som de to politimennene var med. Den de dro opp filmen litt i mine øyne, men ikke nok til at jeg ikke angret på å ha kastet bort halvannen time på å se den.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...