daubyj Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Superbad er en superfunky og nostalgisk film som tar ungdomstida på kornet. Les mer Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Syns den var kjempebra. Beste "ungdomsfilm" siden American Pie for min del. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Haha, fikk sett den i går. Var morsomt. Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 morsomste filmen jeg har sett på lang tid:D Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Tror nesten jeg må få sett denne . Skal spørre noen folk om de blir med . Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Godkjent karakter... Filmen var knall god! Endret 9. november 2007 av TomJ Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Lo mye, og filmen gjorde at jeg kjente meg igjen i visse situasjoner. Rett og slett en av årets best komedier. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Denne filmen skal sees neste uke! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Denne filmen skal sees neste uke! Denne skal sjåast snart for min del.. Det er lenge sidan vi har fått ein skikkelig "ungdomsfilm" no. =) Lenke til kommentar
athorb Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Eller en skikkelig vellykket komedie. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Knallgod film! Elsket den! Filmer med nerder og outsidere er alltid artig. Jeg vil gjerne ha flere lignendes filmer. På mange måter minnet filmen meg om Ghost World som også er svært bra. American Pie er søppel i forhold. De burde heller ikke sammenlignes etter min mening! Lenke til kommentar
trondage Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Begynner jeg å bli så gammel?? Jeg synes rett og slett dette var en elendig film! Hadde jeg betalt for å se den, så hadde jeg krevd pengene tilbake! Mulig dette er en outsider av en film, men slett innhold og dårlig skuespill! En superbad film! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Som sagt tidligere; veldig bra komedie! Lenke til kommentar
Jan-Erik123 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Begynner jeg å bli så gammel?? Jeg synes rett og slett dette var en elendig film! Hadde jeg betalt for å se den, så hadde jeg krevd pengene tilbake! Mulig dette er en outsider av en film, men slett innhold og dårlig skuespill! En superbad film! Nei. Jeg er bare 16, men synes heller ikke filmen fortjener alt skrytet den får. Ville ikke gått så langt å kalle den elendig, men den er helt middels. Elsker egentlig slike filmer, så ble glad da jeg leste anmeldelser og kommentarer og bestemte meg for å se den. dessverre var jeg skuffet etterpå. VG gir den karakterkast 5, og skryter av dype karakterer, flott skuespill og rett og slett en teenagemovie med det lille ekstra. Er uenig, og fortjener på det beste en svak firer spør du meg. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Begynner jeg å bli så gammel?? Jeg synes rett og slett dette var en elendig film! Hadde jeg betalt for å se den, så hadde jeg krevd pengene tilbake! Mulig dette er en outsider av en film, men slett innhold og dårlig skuespill! En superbad film! Nei. Jeg er bare 16, men synes heller ikke filmen fortjener alt skrytet den får. Ville ikke gått så langt å kalle den elendig, men den er helt middels. Elsker egentlig slike filmer, så ble glad da jeg leste anmeldelser og kommentarer og bestemte meg for å se den. dessverre var jeg skuffet etterpå. VG gir den karakterkast 5, og skryter av dype karakterer, flott skuespill og rett og slett en teenagemovie med det lille ekstra. Er uenig, og fortjener på det beste en svak firer spør du meg. Jeg bør egentlig ikke gjøre dette... men... Hahahahahahaha, der får alle dere som kom for å se American Pie 6 men fikk noe helt annet! Hahaha Jeg satt å godtet meg over skuffelsen til alle de irriterende kule ungdomskole elevene som var møtt opp! Og det var ikke få av dem! :!: Vel de var kanskje ikke direkte skuffet... men de fikk ihvertfall noe de ikke forventet. Og det gledet meg! Haha Dessuten jeg antar at en må ha opplevd noe av dette selv for å kunne kjenne seg igjen i filmen. Jeg fikk ihvertfall en slags nostalgifølelse. Dessuten at filmen portretterer outsideren som vanligvis ikke blir sett på som verken kul eller normal var artig. Dette er et fint vitnesbyrd om at nerder er veldig ålreite folk. Og at den personen som vanligvis ikke er på de kule festene gjør minst like så artige saker på bakrommet. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Begynner jeg å bli så gammel?? Jeg synes rett og slett dette var en elendig film! Hadde jeg betalt for å se den, så hadde jeg krevd pengene tilbake! Mulig dette er en outsider av en film, men slett innhold og dårlig skuespill! En superbad film! Enig med deg. Synes den var kjedelig. Eneste delen av filmen jeg likte var den delen som de to politimennene var med. Den de dro opp filmen litt i mine øyne, men ikke nok til at jeg ikke angret på å ha kastet bort halvannen time på å se den. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Herlig, denne skal sees asap! Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 jeg tror den blir dritt bra gleder meg til å se denne filmen! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Så den på Kino forige Lørdag (kinodagen), syntes den var ganske så festlig. Anbefales! Lenke til kommentar
athorb Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 En fremtidig klassiker i mine øyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg