Amerika Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Hei. angående wii på Internett...hvordan virker det? Har gått inn på "Internett" på system figuration, trykket på alternativ 1; wireless, men der står er det ikke mulig å logge seg på. Når jeg tar test connection, kommer det opp at jeg må sjekke SSID eller noe. Når jeg går inn på internett configuration, står det SSID: Hei Hva heter jeg eller noe lignende. Hva gjør jeg? Har trådløst nett Vil helst ha en grundig gjennomgang om mulig. Takker for alle svar Endret 9. november 2007 av Scanjet Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 http://www.wiichat.com/nintendo-wii-online...tion-guide.html Lenke til kommentar
Amerika Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Tusen Takk Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Du fikk det til å fungere? Lenke til kommentar
Amerika Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 ...litt. Fikk til å koble til, men er det ikke mulig å surfe på nettet med wii? gå inn på hvilke sider du vil? Har hørt at man bruker Nettleseren Opera, men hvordan får man det til? Gjorde alt som sto i bildegjennomgangen, men det står ikke noe om surfing og opera. Vet du noe? Lenke til kommentar
erremuli Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Gå på Wii shop og last ned internell channel derifra. Så er det bare å dra ut på det store nettet Lenke til kommentar
Amerika Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Tusen takk skal du ha Men da er det helt vanlig internett? Du kan gå inn på hvilke sider som helst? F Lenke til kommentar
Eruthan Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Har ikke nett på wii'en min selv, men jeg ser på det som en selvfølge at du kan surfe hvor du vil, så lenge det ikke er et slags filter spm sperrer av enkelte sider. -Kos deg ;-) Lenke til kommentar
Amerika Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 okei, takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå