jan_the_man Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg prøver å installere Norton Utilities på Pc'en. Midt inni innstalasjonen for jeg en feilmelding. _INS5576 har gjort en ulovelig operasjon og vil bli avsluttet. Dere har sikkert fått en sånn før. Når jeg trykker på Lukk så forsvinner instalasjonen. Hvordan kan jeg få innstalere det? Hva er galt? Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Du kan jo prøve å installere programmet på en annen PC. Hvis installasjonen ikke virker der heller, så må du klage til butikken der du kjøpte programmet. Men hvis installasjonen derimot fungerer, da er det noe galt med din egen PC. Lykke til! Lenke til kommentar
Term Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 jepp test det på en annen pc. om du har lastet det ned, er sikkert installasjonsfila fucked. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 jepp test det på en annen pc. om du har lastet det ned, er sikkert installasjonsfila fucked. Tror jeg og... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hvilket os bruker du og hvilken versjon er det du har av norton utilities. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Bruk emnefeltet fornuftig. Les retningslinjene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg