Cpt Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Problemet her er at du er en outsider, så du blir ikke å verdsette og gi dinosarukjeksen den respekten den fortjener. Lenke til kommentar
Tottotto Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jøss! Denne kjeksen har jeg ikke sett på flere år. Husker jeg alltid pleide å sitte å spise disse etter skolen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg har en eske med den med frokostblanding eller hva søren, vitaminer etc i, liggende i nattbordskuffa mi, er en pakke igjen, og den sparer jeg til neste gang jeg er i Spania og kan kjøpe mer Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Føler denne trenger en dytt. Når jeg stod opp i dag var det kun én ting som stod i hodet på meg; "faen som jeg har lyst på dinosauruskjeks!?" Men det er visst lettere sagt enn gjort å få tak i dette ja. Mener jeg spiste det i fjor en gang, er faktisk ganske sikker på det. Men nei, får vel bli med tom & jerry kjeks i kveld gitt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Ok. Nå er jeg oppriktig bekymret. Da jeg var hjemme i Oslo sist dro jeg til Linderud, hvor under min tid på vidregående jeg alltid var for å kjøpe dinosaurkjeks. Men den er vekk!? Jeg har faktisk ikke sett en eneste butikk de siste månedene som selger kjeksen vår. Noe må gjøres! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Får mekke en facebook gruppe tbh. Savner denne kjeksen Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Det finnes sånn pages-greie du kan bli fan av. Bare å søke på 'dinosaurkjeks' så kommer det opp. Er bare stakkarslige 180 som er medlem, kanskje de andre lever i fornektelse eller noe. Hvis noen kommer over den, så PLEASE send meg en pakke i posten. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Ja jeg så den, men var ikke akkurat sinnssyk aktivitet der, og det virket ikke som om de var klar over at den ikke eksisterer lenger. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 har ikke funnet den i Oslo/Akershus det siste året i alle fall. Har fått mitt og min samboers savn dempet noe, med en forsendelse fra en venninne på tur i Belgia. Hvem er importør for LU i norge? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Sendte mail til Kraft Foods om kjeksen i fjor, og fikk svaret: Hei, og takk for mail. Produkter fra LU selges for tiden ikke i Norge. Det foreligger planer om å relansere disse i Norge, men foreløpig kjenner vi ikke til detaljene vedrørende tidspunkt for når dette skjer. Med vennlig hilsen Sissel Drag Sendte en ny mail til de på nyåret, men den fikk jeg aldri svar på. =/ Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 jeg har da bestemt sett LU produkter i butikken den siste tiden? Men godt å høre de vurderer å relansere kjeksen da. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 jeg har da bestemt sett LU produkter i butikken den siste tiden? Men godt å høre de vurderer å relansere kjeksen da. Vil tro det er gammelt lager som enda ikke er solgt ut. Lenke til kommentar
Lurkern Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Husker jeg elsket denne kjeksen. Men nå er det sikkert 2 år siden jeg så en pakke sist. Finnes de ennå på markedet? Lenke til kommentar
Dinosauruselsker Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Som om jeg skulle sagt det sjæl. BESTE JEG HAR LEST!! Må si meg så totalt enig! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Fulgte opp med ny mail til Kraft Foods. Hvis jeg husker det så er det mulig at jeg poster den. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Husker jeg elsket denne kjeksen. Men nå er det sikkert 2 år siden jeg så en pakke sist. Finnes de ennå på markedet? I Norge, ikke som jeg vet. I utlandet, absolutt. Har en pakke jeg kjøpte sist jeg var i Spania. Vel, jeg kjøpte flere, men har bare én igjen, og den sparer jeg også på. Sannsynligvis til etter den har gått ut på dato, kjenner jeg meg selv rett. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Her er mailen fra Kraft Foods: Hei! Takk for henvendelsen! Vi beklager å informere om at vi hverken har planer om å relansere LU Dinosaurkjeks, eller inføre Trident i Norge. Vi takker imidlertid for forslaget, som vil bli oversendt vår markedsavdeling for videre vurdering. Vennlig hilsen fra Camilla Schmidt Consumer Relations Team 2013-01-22 Kraft Foods Norge AS P.O Box 6658 Rodeløkka NO-0502 Oslo, Norge Telefon: +47 22 04 40 22 www.kraftfoodsnordic.com Triste greier folkens.. Vi får alle sammen purre på markedsavdelingen Endret 6. februar 2013 av SpecialForce 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Ja, eller lage en Facebook-gruppe og håpe vi får med oss nok folk. Lenke til kommentar
Lurkern Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Kansje jeg skulle sende en forespørsel også. Bare for å ha en mere hendvendelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå