Bobkat Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Dinosauruskjeksen er den beste kjeksen jeg vet om! Spiser det så ofte jeg kan. Jeg var i Belgia i sommer, og der hadde de forskjellig typer med dinosaurkjeks! I tillegg til den vi er vant til, hadde de med fullkorn (uten sjokoladen) og en med melkesjokolade! Kjøpte så klart de to nye smakene, men de var ikke bedre enn den andre. Dinosauruskjeks med melkesjokolade smakte ganske likt som sjokoringer. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det med chipsen hørtes kvalmende ut, men safarikjeks kunne funka. Liker å spise safarikjeks og drikke deilig, kald lettmelk til. ^^ Chips ahoy er det samme som safarikjeks Hvis du trodde at jeg mente potetgull... Lenke til kommentar
Latsabben Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 vi burde starte en nettside: redddinosaurkjeksen.no trur den hadde gjort det stort Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Thread-revival-deluxe: Er det noen som vet om butikker i oslo-området som selger dinosaurkjeks? Nå har jeg lett riktig så lenge, og frykter jeg må dra utenlands for å finne noen... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Ica på Linderud. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Ica på Linderud er notert:) Noen flere? Endret 7. september 2009 av PapaDon Lenke til kommentar
asdfasd Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ica Maxi Bjølsen om jeg ikke tar helt feil. Så de der for et års tid siden, kanskje litt lenge siden meeeen Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg kan da meddele at både Ica på Bjølsen og Linderudsenteret ikke har kjeksen. En butikkannsattpå Linderudsenteret viste i allefall godt hva jeg snakket om og mente at Ultra og muligens Meny fortsatt hadde det. Desverre hadde ikke Ultra på CC-vest eller Ultra på Sandvikasenteret det heller, så jeg mistenker at for å skaffe dinosaurkjeks må jeg ta en svipptur til Frankrike eller Belgia... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Er så lenge siden jeg spiste dinosautkjeks at jeg har glemt smaken, men husker jeg digget dem da jeg var liten. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg savner dem sånn. Spesielt stegosaurusen. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Fy faen dinosaurkjeks er den mest imbae kjeksen ever! Husker jeg spiste voldelige mengder av den når jeg var mindre. Har vandret i fortapelse i mange år, overbevist om at det var slutt på salget av disse, men så en vakker sommerdag for et par år siden, hadde min mor funnet noen på Spar, det var en lettelse med andre ord. Har spist dem med jevne mellomrom siden da. Her tror jeg nesten det blir innkjøp av dem over helgen. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Eurospar og og Spar har jeg sett har dem, samt Bunnpris. Lenke til kommentar
blixbox Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Åh... Ja, husker denne. Vant en gang en plastdinosaur i en konkurranse de hadde for mange år siden. Har sett den bla. på Ica, men det er en stund siden nå. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 De hadde det ikke på Spar på Tåsen... Heldigvis skal en venninne til Belgia snart, så da kjøper hun med seg det hun kan får tak i:) Cpt, hvilke Sparbutikker og Bunnpriser har du sett det i? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg MÅ sjekke om jeg finner denne, har sett den i Modum for ikke så lenge siden Lenke til kommentar
Megaman42 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Å gud for en genial kjeks det der er. Elsket dinosaurer når jeg var liten, og da hørte seff DINOSAURUS-kjeks med Nei, skal se om jeg finner noe i butikken!^^ Cpt, vi tømmer hyllene når du kommer til Tromsø ÅMM NÅMM NÅMM! btw Endret 21. november 2009 av Megaman42 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Delukk Megaman, delukk. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Tror ikke jeg har hørt om denne, men kan se etter den neste gang jeg skal på butikken. Og finne ut om den er så god som dere sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå