SpecialForce Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Spiste noen for en stund siden, men er det jul for meg og ikke kjeksen så skal jeg sannelig sørge for at julen kommer både til yndlingskjeksen og til magen min Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 I dag fikk jeg kjøpt det! Var i en Ica Maxi butikk og kom heldigvis på det, og jammen meg så hadde de det. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Her i Ski område har dem Dinosarus kjeksen overalt nesten, kjøpte en i forrige helg. nam nam Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Årets julegavetips: Dinokjeks. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Neste gang jeg er i en matbutikk, skal jeg huske på kjeksen og kjøpe en pakke. Husker nesten ikke smaken, er så lenge siden. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Tenkte jeg bare skulle gi et tips om at de på Ultra på Brynsenter i Oslo har dinosaurkjekt Kjøpte meg en eske bare for å se hva alt "bråket" var om. Var god den Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Den esken jeg kjøpte var gammel, sjokoladen var grålig, smakte ikke som det skulle, så jeg kastet den.. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Lette overalt etter Dinosaur kjeks, men fant det ikke, men til slutt så fant jeg ut at de hade den på Ica Maxi, så hamstra litt Endret 3. januar 2008 av Eivicious Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg kjøpte 10 bokser i dag! Jeg støtter dere.. Mwohahaha! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Den esken jeg kjøpte var gammel, sjokoladen var grålig, smakte ikke som det skulle, så jeg kastet den.. KREV ny dinokjeks! Du må stå på krava, mann! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 jeg spiser dinokjeks med kald melk nå Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg drømte om kjeksen i natt.. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 eg trudde dino kjeksa var tatt av markedet for lenge sia, jaggu ska eg sjekke om dei har det i bygda her.. Lenke til kommentar
SivilMilitaer Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 PLan for i dag: -Ta tbanen til Grønland -Gå av -Gå til Meny -Kjøpe 4 pakker dinosauruskjeks -Dra hjem -Spise dem Herlig liv! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Dinosaurkjeks er snadder! Selv spiser jeg svært lite sjokolade og snop, men har hendt en gang i blant at jeg har tatt en eller to dinosaurkjeks hvis jeg har vært borte hos folk som har det. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Dinokjeks har en helt genial smak! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Spiste en boks dinosaur-kjeks for ikke så lenge siden. Smaken var ikke så god som jeg husker den. *tar på seg * Lenke til kommentar
MSg Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Dette er jo smak og behag. Blir som med pultost og smalahue; noen liker det, andre ikke. (jeg liker det ikke..) Dinosaurkjeks derimot.. (en gang i blant riktignok; ikke spise godis uten at det er en spesiell anledning..) Endret 24. februar 2008 av Mathiassky Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hvorfor var det bedre og fråtse i kjeks , godteri og brus som liten / mindre ? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hvem har sagt det var bedre å fråtse som liten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå