krillee Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 dinosaurkjeks er faktisk ikke så altfor lenge siden jeg spiste sånne...husker ikke hvordan butikk jeg skaffet det på men ja...lite butikker som selger dem i dag Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 ser ut som det bare er de mer "eksklusive" butikkene som selger dem... dvs ultra og CC- mat og meny... Lenke til kommentar
daruu Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 De har en jallaversjon på coop mega da, smaker nesten likt, men er noe nonstop greier på den Lenke til kommentar
564215 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 De har en jallaversjon på coop mega da, smaker nesten likt, men er noe nonstop greier på den Nonstop? Er det nonstop på dinosaurkjeksen. Er ikke det litt feil da.. Kan du poste et bilde av produktet eller? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Er noen sånne nonstop greier ja, men de går lett å plukke av om man føler for det Jeg skal se om det er igjen noen Edit: www.worldofsniggles.com , gå til store der, så ser du dino kjeksen Edit nr 2: sånn ser pakka ut (litt lite bilde men) Endret 10. desember 2007 av daruu Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Jævla rip off! Lenke til kommentar
564215 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Meet and eat Dino the Dinosaur. Det var et litt spesielt slagord de hadde valgt seg da..ROFL.. :!: Lenke til kommentar
daruu Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ripoff eller ikke, den smaker da ihvertfall tilnærmet det samme, og ettersom den orginale ikke er å få tak i her i området så blir det nok mere dino sniggles på meg ihvertfall Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Beste kjeksen i landet <3 Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 ICA selger dem ihvertfall. Men fristelsen av enten Dinosaurkjeks eller Potetgull med dip ble får stor. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg vil være med å redde dinosaurkjeksen! Artig initiativ av Aidskaken..... Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hadde faktisk helt glemt denne kjeksen. Får ta meg en sykkeltur inn på ICA i morgen, og sjekke. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Jeg må nesten ta en tur innom hver en dagligvare-butikk ejg kommer over i morgen. Det blir kanskje seendes litt rart ut at en 20-åring kjøper kjeks ment for barn men so be it, Kjeks skal man ha. Dinosaur-kjeks har på samme måte som Snack Chips og French Fries med paprika-smak forsvunnet fra butikkene de siste årene. Heldigvis har Snack Chips vendt tilbake men man må fortsatt til Danmark for å få tak i varianten med dill. Det er nesten verdt å besøke slekta for å få tak i Snack Chips med dill Endret 17. desember 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det som forundrer meg er at det faktisk selges dinosaurkjeks på den lille kiosken på Ulvøya Jaja, inderen der borte har hvertfall skjønt det som de store butikkjedene ikke har Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Den der ja. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg finner den ikke noe sted.... Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Faen, den hadde jeg glemt Endret 17. desember 2007 av loathsome Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Det som forundrer meg er at det faktisk selges dinosaurkjeks på den lille kiosken på Ulvøya Jaja, inderen der borte har hvertfall skjønt det som de store butikkjedene ikke har Whaaaa. Koselig kiosk da. Kim Khan er sjarmøren selv Overraska over at øya ble nevnt i det hele tatt, også her da. Sjekker det ut snart, så kan jeg bekrefte/avkrefte. Ok, da har jeg vært nedom, og resultatet var som forventet. Jeg fant ikke dinosaurkjeks . Bare sjokoringer, bokstavkjeks og tom og jerry-kjeks Endret 17. desember 2007 av chokke Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Han hadde en god del ståendes der i sommer. Men han har vel sluttet å ta det inn som alle de andre buttikene =/ Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Ah jeg husker dinosaurkjeks, steike godt var det og Hmm tvilsomt at vi har det på den lokale sjappa vår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå